Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Vodka Nikli


Vodka Nikli

Recommended Posts

  • In-game navn
    Vodka Nikli
  • SteamID
    STEAM_0:1:61745943
  • Fornavn
    Niklas
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har haft 2 administrative jobs før Jeg har været admin på 2 minecraft servere med nogle venner.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg syntes at jeg er kvalificeret fordi jeg: Kan reglerne Elsker at hjælpe folk Jeg vil godt være med til at lave stavox til et bedre sted for alle.
  • Kendskab til ULX
    Jeg kender lidt til ULX da jeg har set videoer med admins der spiller darkrp på youtube. Men jeg er altid klar til at lære det ;)
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger altid min mic fordi det skaber bedst rp og det giver bedre komunikation i forhold til hvis du sidder og skriver i en chat. Jeg vil selvfølgelig bruge chatten hvis jeg har brug for det hvis min mic ikke virker. Men jeg syntes at jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 15.30- 22.00 Tirsdag: 14.30 - 22.00 Onsdag: 15.30- 22.00 Torsdag: 15.30 Fredag: 14.30 - indtil jeg går i seng ca. 23.00 Lørdag: 12.00 - indtil jeg går i seng ca. 23.00 Søndag: 12.00 - 22.00
  • Anden relevant information
    Mine Forældre er skilt så nogle gange har jeg en ustabil computer i de ligeuger.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.