Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Supreme


Supreme

Recommended Posts

  • In-game navn
    Suprme
  • SteamID
    STEAM_0:0:21739064
  • Fornavn
    Philip
  • Alder
    17
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja! Jeg har været super admin på Pixie serverne. Jeg var med i staff siden starten af deres server jeg var den første admin der kom til teamet som en tilføjelse. Hvor jeg også hjælp med addons osv. jeg var med en del af teamet indtil jeg blev færdig med min 9'ne klasse og tog på efterskole. Derudover har jeg også været en del er staff teamet her på Stavox og noget til et hvis prestige herinde.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har jo stort kendskab til staff pligter. Da det virker som at det var samme regler som på Pixie's serverer Jeg var med ejer af den store danske server tilbage i tiden kendt som Alkoholdet og admin på Zypress. Tsukibang serverene havde jeg allesammen super admin på, i det jeg hjalp ham med at sætte serveren op osv. Dvs ULX har jeg nogenlunde kendskab til. Xban kendskab er lavt. Meget aktiv. Masser af fritid. Spiller masser af timer Gmod.  Jeg er humørbombe får jeg af vide af alle mine venner og altid klar på at skabe en god stemning og få et smil på alles læber, synes selv jeg har en god energi omkring mig og tror den vil påvirke staff-holdet positivt. Jeg er en stille og rolig fyr som takler alle situationer stille og roligt, det vil sige at der skal rigtig meget til for at jeg hæver min stemme. Jeg prøver selvfølgelig når jeg bliver tilkaldt som admin at fortage situationen stille og rolig og snakker pænt ligemeget tonefaldet fra de andre spiller. Jeg er selvfølgelig ik den perfekte, og jeg er villig til at lære af jer endnu mere end jeg har gjordt!
  • Kendskab til ULX
    Kender 100% af alle ULX commands herinde fra. Dog har jeg ikke alle i hovedet, men alle de vigtigste har jeg selvfølgelig i hovedet.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg synes selv jeg formulerer mig vel, både med mit sprog og med tekst. Jeg vil altid takle en situation på en sofistikeret måde, selvfølgelig er jeg ikke den perfekte og nogen gange render fingerne på keyboarded og der kommer nogen stave fejl, men udover det har jeg min dejlige sønderjyske dialekt som nogen gange render henover mig når jeg snakker.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Det er meget svigende men basalt vil jeg kunne være på fra 16-24:00 hverdage. Weekenderne er det svigende om jeg på eller ej men er altid på søndag og enten lørdag eller fredag. Som sagt det er svigende med arbejde osv. derud over har jeg en kæreste jeg skal holde øje med og passe os.
  • Anden relevant information
    Hvis der er et problem eller i har nogen spørgsmål er i velkommen til at stille dem. Jeg skal nok checke forum og svare hurtigst muligt!   Tusind tak for jeres opmærksomhed! Er virkelig glad for at i gad at læse min ansøgning igennem og jeg håber jeg bliver en del af det bedste staff-hold jeg nogensinde har været en del af og savner menneskerne! Med venlig hilsen Philip
Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Chuck Norris said:

+ Rep

 

Har været staff før.

Kan reglerne.

osv. osv. osv.

Og så er han min lille Prem :)

/Chuck Norris was here.

 

3 hours ago, Glen Andersen said:

Største +rep der kan gives!

Tidligere staff

Kan reglerne
Super flink at rp'e med
Lige så skør som resten af staff ^^
Elsket af alle! <3

 

Århhh i 2 altså rødmer helt <3

@Cyka! @Kaninoz @Goldenown @I Eath You <3

Mange tak for jeres feedback

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.