Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - BoostedAnimal


BoostedAnimal

Recommended Posts

In-game navn
BoostedAnimal

 

SteamID
STEAM_0:0:45197944

 

Fornavn
Magnus

 

Alder
15

 

Tidligere erfaring med administrative jobs
Jeg har tidligere været staff herinde 2 gane. Jeg har også haft egne servere i css og minecraft (Ja minecraft....... dont judge me). Men mine servere blev ikke rigtig til en skid fordi jeg ikke fattede en skid fordi jeg var en lille dreng. Mine servere var oppe i ca 5 og 2 måneder. så ja, jeg har en masse erfaring med både at have egen server og arbejde som staff på andre servere.

 

Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
Jeg synes i skal vælge mig fordi, at jeg er meget moden i mit rp og bare generelt ingame. Jeg er god til at holde mig kold i cases så jeg ikke hidser mig op, det er dog sket lidt få gange hvor jeg så har lært af mine fejl. Jeg har et godt forhold til jeres staff team, som jeg snakker med ca hver dag hvis ikke hver dag :D jeg har spillet på serveren i over 1000 timer så jeg kan foreholdsvis alle reglerne på serveren. Jeg er også rigtig god til at komme godt omkrign de forskellige ting i cases fx med beviser osv. Jeg for også tit at vide at jeg var en god staff dengang jeg var, Men det kan alle vel sige :P og som jeg ved kan jeg jo altid spørge en anden staff, hvis jeg er i tvivl om en regel.

 

Kendskab til ULX
Ja! Jeg har været staff på serveren 2 gange, så jeg kan sagtens huske alle nødvendige commands. Men jeg ved dog ikke om i har fjernet/addet nogen commands, det finder jeg nok ud af :D

 

Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
Jeg snakker 100% dansk :D jeg er født og opvokset i Danmark. Jeg skriver også dansk 100% flydende self. Min mic blir brugt nærmest hele tiden ingame, Jeg kunne aldrig drømme om at spille rp uden en mikrofon. Jeg synes selv jeg er okay til at formulere mig mundligt og skriftligt. Engang imellem kan jeg godt mumle lidt eller komme til at snakke for hurtigt dog :P

 

Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
Jeg kan være på alle dage om ugen, dog har jeg nogen aviser det skal være ude inden 16:30. Ellers kan jeg være på alle andre tider som er skrevet hernede

Mandag | 14:45 - 22:00

Tirsdag | 15:25 - 22:00

Onsdag | 14:45 - 22:00

Torsdag | 15:25 - 22:00

Fredag | 12:55 - Jeg går i seng

Lørdag | Kl 9 - Jeg går i seng

Søndag | Står op - 22:00

 

Anden relevant information
Til hverdag går jeg i 8 klasse, Ellers kan jeg godt være lidt genert over for nye personer online eller bare irl. Det her er specielt til staff teamet. Jeg har ikke tænkt mig at skride hurtigt igen eller blive inaktiv igen på den måde jeg var før. Jeg har haft lidt problemer for tiden som jeg heldigvis har fået løst. Ellers kører jeg med aviser

mandag - lørdag :D Tak fordi du ville waste din tid med at læse min ansøgning. :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, ✪ Mikkelzj skrev:

+Rep

- Kan reglerne

- Moden

- Tidligere staff

- Elsker mig

 

- Mikkelzj :))

Taaak søde Mikkel... Jeg kan stadig ikke ramme en skid :P

4 minutter siden, Kaninoz skrev:

+REP

  • Super flink.
  • Erfaring indenfor staff området.
  • Fin ansøgning.

Held og lykke!

Tak <3 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Peanut skrev:

+/-REP

-kan reglerne

-tideligere staff

-venlig

--------------

-har haft endel chancer som staff... men har virket mere aktiv, i den sidste månede

 

 

 

 

 

Taaak

14 minutter siden, Chuck Norris skrev:

+Rep

Har været staff før.

Kan reglerne.

Flink og rar.

osv. 

/Chuck Norris was here.

Tak min søde chuck

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

-Flink.

-Tidligere staff.

-Efter min mening perfekt til jobbet.

-Kan reglerne.

-Ved godt han har haft flere chancer, som peanut sagde, men han spiller meget mere derinde end sidst han var admin.

// Hilsen MrFunBS//

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mr.Fun =D skrev:

+Rep

-Flink.

-Tidligere staff.

-Efter min mening perfekt til jobbet.

-Kan reglerne.

-Ved godt han har haft flere chancer, som peanut sagde, men han spiller meget mere derinde end sidst han var admin.

// Hilsen MrFunBS//

Tak for de gode ord <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.