Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Mic Spammeren


Xean -.-

Recommended Posts

  • In-game navn
    Mic Spammeren
  • SteamID
    STEAM_0:1:73536783
  • Fornavn
    Oliver
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja jeg er okay meget erfaring, da jeg har været staff på serveren før.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    1) Jeg er meget aktiv. 2) Jeg har meget erfaring som staff på serveren. 3) Jeg elsker at hjælpe andre. 4) Jeg er moden jeg begynder ikke at svare igen og svare flabet. 5) Jeg holder hoved koldt under pressede situationer.
  • Kendskab til ULX
    Jeg kender de flæste ULX commands: !returnweps, !returnweed, !hp, !armor, !removeprop, !scene, !visdeath, !kick, !ban, !jail, !jailtp, !bring, !goto, !gotocar, !freeze, !unfreeze og !xban der er også nogle console commands som afk (Tror jeg)
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja jeg har og bruger altid min mic. Synes selv jeg er okay til at formulere mig skriftligt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg ved godt jeg ikke har været så meget på for det seneste, men jeg begynder igen da jeg ansøger.
  • Mandag: Hjemme fra skole kl 15:45 går i seng omkring 22:30, men skal til svømning fra kl 19:00 til 20:00
  • Tirsdag: Hjemme fra skole kl 15:45 går i seng omkring 22:30.
  • Onsdag: Hjemme fra skole kl 14:30 går i seng omkring 22:30. (Kan være jeg skal til svømning fra kl 19:00 til 21:00)
  • Torsdag: Hjemme fra skole kl 15:45 går i seng omkring 22:30. (Kan være jeg skal til svømning fra kl 19:00 til 21:00)
  • Fredag: Hjemme fra skolekl 14:45 går i seng omkring 02:30 til 3:00 + Skal til badminton fra 17:00 til 18:30 ca :D
  • Lørdag: Står på ved 10 tiden og går i seng omkring 02:30 til 3:00. (Hver tredje weekend skal jeg hjem til min far fra lørdag til sødag)
  • Søndag: Står op ved 10 tiden og går i seng omkring 22:30. (Kan være jeg skal til svømning fra kl 19:00 til 21:00)
  • Anden relevant information
    Jeg ved godt jeg har sagt op to gange og har fortrudt så derfor ansøger jeg igen og jeg ved godt jeg ikke har været så meget på for det sidste, men begynder at komme mere på da jeg ansøger.
Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Lalle said:

+REP 

Flink 

kan reglerne 

aktiv både ingame og på ts 

tidligere staff

Tak Lalle :D

3 hours ago, Cyka! said:

+Rep

- Flink

- Tideligere Staff

- Hjælpsom

 

Held og Lykke

//Cyka

 

Tak CYkaa

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DoktorDim said:

-REP:

  • Du ofte flabet i cases da du var staff.
  • Du blev fyret/sagde op med en grund?
  • Kort ansøgning.
  • Du har kun 5 ting du næver (Hvorfor skal vi vælge dig og ikke andre) + Det er KUN 2 linjer!

 

Sagde op, og ved godt jeg har lavet en kort ansøgning, men der er da ikke kommet en klage efter jeg er flabet?

Men tak for respond.

9 hours ago, Annika er dejlig<33 ;) said:

+REP

-Pisse flink

-Venlig

-Kan reglerne 

 

 

Tak :D <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.