Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - zekis


zekis

Recommended Posts

  • In-game navn
    zekis
  • SteamID
    STEAM_0:0:58561799
  • Fornavn
    Viktor
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har haft et par stykker jobs på nogle server, som f.eks Zypress, inden det lukkede. Har også været admin på et par CSS servere, som DenDanskeVikikng, hvis nogle af jer kender dem.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg mener i burde vælge mig, da jeg som sagt har haft et par stykker administrative jobs nu, og er moden, aktiv, og dedikeret til mit job. Jeg vil altid tage RP 110% seriøst, og self admin cases. Jeg er godt til at håndtere en situation, hvor de to parter er uenige osv, og vil selvfølgelig altid prøve at finde den bedste konklusion for begge partnere i en admin case. Kender til alle regler der er, og læser dem altid hver anden uge cirka, for at få en reminder. Ved hvordan folk er på serverene, og hvem de er for det meste.
  • Kendskab til ULX
    Da jeg som sagt igen, har haft et par stykker administrative jobs kender jeg godt til ULX, har arbejdet meget med det tidligere.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg vil mene at jeg er god til at få det sagt, som jeg vil have sagt. Og bruger altid min mic når jeg spiller.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Fyrer lige et lille skema her :P - Kan selvfølgelig lige være at jeg har nogle aftaler eller andet, men det ville jeg altid informere om hvis det er. Mandag: 16 - 23 Tirsdag: 14 - 23 Onsdag: 16 - 23 Torsdag: 15 - 23 Fredag: 15 - Til trætheden slår ind Lørdag: Når jeg vågner, til jeg hopper i seng Søndag: Når jeg vågner - 23
  • Anden relevant information
    Ikke lige hvad jeg skulle mene.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.