Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - ๖ۣۜSkillerz,Marias,Tigermiz


Tramper Tobi

Recommended Posts

  • In-game navn
    Tramper tobi
  • SteamID
    STEAM_0:0:27440735
  • Fornavn
    Tobias.
  • Alder
    18
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har engang været Administrator på en css server. og en minecraft server for langtid siden
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    jeg er en ung forstående Mand der Giver mig selv 110% Til mine opgaver vis jeg er intresseret Feks I et spil som gmod hvor jeg gerne vil hjælpe folk og gøre deres Gameplay federe, Jeg prøver Og gør alt for og være fair overfor begge parter og er god til og holde hovedt koldt i pressede situationer Gør altid mit bedst, Er en venlig ung Mand, Jeg er god til og Se bortfra Forekselmpel ven skab også i cases, Vil ikke give særbehandling For venner da jeg selv ved hvordan jeg ville have det vis folk gjorde det overfor mig og jeg blev straffet,
  • Kendskab til ULX
    Nej men er rimelig lærenem og kender da nogle af dem :) Som !goto !cb !visdeath !gotocar !freeze !unfreeze !ban osv,
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja det vil jeg da selv mene, Vil også mene Jeg er god til Og bruge min mic rimelig ofte Vis jeg har mulighed for og tale istedet for og skrive gør jeg det.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Kan være på fra kl 16-23 mandag-fredag og i weekenderne for det meste hele tiden
  • Anden relevant information
    Synes i skal vide jeg er pisse flink og kan håndtere mange ting, og er altid frisk på lidt ballade :D                                                                                                                                              Tak fordi i tog jer tid til og læse min ansøgning :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.