Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Papi


MaxXi

Recommended Posts

  • In-game navn
    Papi/Midass
  • SteamID
    STEAM_0:0:81159323
  • Fornavn
    Oliver
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har tidligere været mod inde på flere forskellige spil (Minecraft - Csgo) Jeg var admin inde på en Minecraft, og den server jeg var admin på er er lukket dsv. Og så har jeg også erfaring med headadmin. Jeg var headadmin på en server i csgo. Og mange andre servere i csgo og minecraft. Jeg har også været admin inde i et spil der hedder unturned. Hvor der var en masse andre spillere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har været admin før i mange spil. Jeg har omkring 500 timer inde på stavox. Jeg er rolig i cases. Jeg lytter til hvad folk siger. Og jeg snakker pænt.
  • Kendskab til ULX
    Ja, jeg har en lille bitte smule kendskab til ULX. Da jeg har spillet minecraft og csgo. altså været admin der inde og headadmin. så ja det har jeg.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, det er jeg. jeg er god til at formulere mig skriftligt og sprogligt. Men med 5 sek delay inde på serveren, så er det lidt svært nogen gange ;) Og min mic er det bedste til gmod. Jeg magter ikke at skrive det jeg vil sige.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg er på kl.15 alle dage. Og logger af ca klokken 22.
  • Anden relevant information
    Nope
Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, Papi said:
  • In-game navn
    Papi/Midass
  • SteamID
    STEAM_0:0:81159323
  • Fornavn
    Oliver
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har tidligere været mod inde på flere forskellige spil (Minecraft - Csgo) Jeg var admin inde på en Minecraft, og den server jeg var admin på er er lukket dsv. Og så har jeg også erfaring med headadmin. Jeg var headadmin på en server i csgo. Og mange andre servere i csgo og minecraft. Jeg har også været admin inde i et spil der hedder unturned. Hvor der var en masse andre spillere.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har været admin før i mange spil. Jeg har omkring 500 timer inde på stavox. Jeg er rolig i cases. Jeg lytter til hvad folk siger. Og jeg snakker pænt.
  • Kendskab til ULX
    Ja, jeg har en lille bitte smule kendskab til ULX. Da jeg har spillet minecraft og csgo. altså været admin der inde og headadmin. så ja det har jeg.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, det er jeg. jeg er god til at formulere mig skriftligt og sprogligt. Men med 5 sek delay inde på serveren, så er det lidt svært nogen gange ;) Og min mic er det bedste til gmod. Jeg magter ikke at skrive det jeg vil sige.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg er på kl.15 alle dage. Og logger af ca klokken 22.
  • Anden relevant information
    Nope

-REP 

- Aldrig set på stavox' servere 

- Meget kort ansøgning

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.