Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - k.kris


KKris

Recommended Posts

  • In-game navn
    KKris
  • SteamID
    STEAM_0:1:69849325
  • Fornavn
    Nicklas
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har meget god erfaring i minecraft med at sætte servere op fra bunden. Lidt css commands fra der jeg havde været admin på en server men det var kun i en uges tid. Jeg kan ikke lige pt huske nogle af de server navne jeg har været staff på. jeg er også ejer af en arma 3 server.Med nogen par 30-40 spiller hver dag Jeg har også være Ejer af en Gmod server med over 15 spiller vær dag
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Grunden til at jeg skal være staff er at jeg har meget erfaring, jeg er god til at holde hovedet koldt og jeg har ikke den nedladende tone til folk (syntes jeg selv) Herudover er jeg god til at lytte, og trøste hvis folk har brug for det. Når folk sviner mig til lytter jeg ikke rigtigt til dem, medmindre de har noget ordentligt at sige. Jeg er også god til at tage ting til mig hvis folk gerne ville rette lidt på min håndtering af cases eller spillere, kan jeg sagtens relativt hurtigt ændre min håndtering af det.  Jeg syntes selv jeg er meget kvalificerede pga. at jeg har været admin på andre servere.  jeg kan også hurtigt lære nye ting.
  • Kendskab til ULX
    Ja Commands jeg kan huske:!hp-!armor-!xban-!ban-!returnweed-!kick-!bring-!goto-!scene-!visdeath-!gotocar-!freeze-!unfreeze-
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger altid min mic lige meget hvad der sker Jeg vil selv sige at jeg er god til at stave og tale dansk flydende men jeg er virkelig ikke så god til det der med komma
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på alle dage i ugen så lige når jeg får fri fra skole til jeg går i seng.
  • Mandag: Skole til 14:55 Seng: 21:45 ca.
  • Tirsdag: Skole til 13:55 Seng: 21:45 ca.
  • Onsdag: Skole til 14:55 Seng: 21:45 ca.
  • Torsdag: Skole til 13:55 Seng 21:45 ca.
  • Fredag: Skole til 14:55 Seng 1:30 ca.
  • Lørdag: Står op: 12:00 Seng: 1:30 ca.
  • Søndag: Står op: 12:20 Seng: 21:45 ca.
  • Anden relevant information
    Jeg elsker at spille på serveren og jeg er jo 14 år men har en rigtig lys stemme det var det
Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, JAKE卡斯帕 skrev:

+rep

God ansøgning.

 

//Sofie

TakxD^_^xD 

 

22 minutter siden, Guzern skrev:

+rep

Ser dig ofte.

Kan ikke huske noget dårligt om dig.

Kunne godt forestille mig dig som staff.

 

//Guz

Tak^_^^_^xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.