Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Mit ACC ban...


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:89169023 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Flabet + sviner staff til / benytter sig af alt acc. STEAM_0:0:209231864

Navn: Sofie Pedersen RK

AdminID: STEAM_0:0:64109941 - hejmeddig [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-04-17 22:58

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes du rent faktisk, at du har lært noget? De par gange jeg nu har talt med dig over ts virker du som en større flab end før du blev banned. Ved ikke om det bare er sådan du er, men det hjælper da i hvert fald ikke på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Dynn said:

Synes du rent faktisk, at du har lært noget? De par gange jeg nu har talt med dig over ts virker du som en større flab end før du blev banned. Ved ikke om det bare er sådan du er, men det hjælper da i hvert fald ikke på det.

Jeg ved det det godt @Dynn. Jeg lyder flabet ret tit, og jeg kan ikke rigtig gøre for det, men jeg arbejder på at lyde mindre flabet når jeg taler i spil, og jo jeg har lært noget efter en ordentlig snak med Teta og HejMedDig :) 

 

-Sofie Pedersen Rk

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker lidt at du kan lave en unban request om noget tid, da du jo nærmest lige er blevet banned.

ALT accounting er et meget slemt regelbrud, og jeg tænker derfor at du ikke skal unbannes.

Du har samtidigt også brudt reglerne gentagende gange, hvilket bare tilføjer til det at du ikke skal ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.