Hop til indhold
Stavox

500.000 Ingame Penge Giveaway


Glen Andersen

Recommended Posts

Hej Drenge og Piger. 

I anledning af jeg har rundet 1000 timer på Stavox ville jeg give alle jer en lille give.


Jeg giver 500.000 Ingame penge væk til en heldig vinder. Skriv en sød lille kommentar med at i deltager, så trækker jeg en vinder på Næste Fredag! :)



Lille bevis på jeg har rundet de 1000 timer 
2b5a6283c9d9e4f9dac1f3e56ddc0f2d.png


Håber i alle får en god weekend, så ses vi ingame til en masse RP!

Link til kommentar

Jeg kan vel godt deltage. Jeg skal bare finde nogen at give pengene til. :D Jeg spiller nemlig ikke så meget mere, så tror bare jeg selv vil dele dem ud.

 

Men ellers; Tillykke med de 1005+ timer Glen! Kan huske første gang jeg mødte dig. Vidste ikke engang, hvem du var og du havde købt VIP. xD 

Nå, nu må du have alt den held og lykke i verden, du kan få dig som staff!

Link til kommentar
4 minutes ago, Solitude - Morten Pedersen said:

Jeg kan vel godt deltage. Jeg skal bare finde nogen at give pengene til. :D Jeg spiller nemlig ikke så meget mere, så tror bare jeg selv vil dele dem ud.

 

Men ellers; Tillykke med de 1005+ timer Glen! Kan huske første gang jeg mødte dig. Vidste ikke engang, hvem du var og du havde købt VIP. xD 

Nå, nu må du have alt den held og lykke i verden, du kan få dig som staff!

Jeg skal have dem? duh Kappa

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.