Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Mr.Fun =D


MrFunBS

Recommended Posts

  • In-game navn
    MrFunBS
  • SteamID
    STEAM_0:0:88170169
  • Fornavn
    Nicolai
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg var admin på en garry's mod server, for lang tid siden. Serveren hed PixelRP, serveren havde okay mange spillere, men lukkede efter 3-4 måneder. Jeg havde en af de højeste ranks man kunne få derinde, så der har jeg lidt erfaring fra. Jeg var ikke admin fra da den åbnede, jeg var nok admin i omkring 2 måneder. Jeg har også været admin på en server der hed SPH, det var en css server, som var oppe for lang tid siden. Som nu er blevet rykket til csgo, og hedder noget andet. (Da jeg var admin der inde hed jeg SchoolboyQ, eller SchoolnoyQQQ) Serveren havde en masse spiller, og jeg var admin i 4-5 måneder. Det er noget tid siden så har nok glemt lidt. (Det er nok også lidt forskelligt fra garry's mod til css)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Fordi jeg har prøvet det før. Jeg synes det er sjovt at være staff, så det er noget jeg godt kunne tænke mig igen. Jeg synes selv jeg har godt styr på reglerne. Jeg er ikke så meget i jail, og har kun haft ban 2 gange, som var omkring der hvor jeg startede på stavox. Jeg har prøvet det før, så kan godt klarer de pressede sitoationer.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har været staff 2 gange før, så kender godt en masse til ULX. Jeg har spillet inde på stavox i et godt stykke tid, og har efter hånden set en masse admin's bruge de forskellige commands. Vil sige jeg godt kan de basic commands.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger altid min mic, jeg skriver ikke med folk inde på stavox, altså hvis de er tæt nok på hehe. Jeg har en blue-snowball, som er en mikrofon der virker helt fint. Skal dog måske snart have en blue-yeti, så mikrofonen er intet problem.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg vil være på hele ugen, der er ingen dage hvor jeg ikke kommer på jo mindre jeg skal noget spejelt. I weekenden kan jeg være på alle dage jo mindre jeg skal ud til nogen. Jeg vil ikke være på hele dagen, efter der er også er en masse andre spil jeg spiller lige nu.
  • Anden relevant information
    (1) I hverdagen går jeg i seng ca. 22:15 til 22:30 (Der er andre tidpunkter, hvor jeg må være længere oppe. Det kan fx være til 23:00 plus)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.