Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - -----===Isac Den Hellige===-----


FucktUpFraBlokken

Recommended Posts

  • In-game navn
    Isac F
  • SteamID
    STEAM_0:0:73125991
  • Fornavn
    Isac
  • Alder
    15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været Mod / Admin på to andre servere "Zypress" og "Cosmos" cosmos er dsv. lukket idag, og har mistet lysten til at spille på Zypress, da jeg nu har fundet jeres server. En gang havde mig og mine brødre en server som vi kaldte "FinluxRP" som også var en DarkRP server, og der var det mig der satte alt op og den virkede som den skulle. Så har rimelig styr på alt det tekniske. :D
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg elsker / og er god til at snakke med folk. Jeg har spillet Garry's Mod næsten 1.000 Timer nu, og stort set alt tiden har været DarkRP, jeg kender alle regler for DarkRP server, og så er jeg også tit på computeren til at spille Garry's Mod. Jeg holder aldrig med nogle vis man står i den situation. Har også en mic når det er nødvendigt.
  • Kendskab til ULX
    Jeg kan stort set alt inde for ULX, da jeg selv har haft en DarkRP server.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, jeg syntes selv jeg kan formulere det danske sprog, og det skriflige :D. Jeg har en mic og snakker flydende Dansk, og vis det skulles bruges kan jeg også en del Engelsk. Hvis folk ikke har noget at høre med kan jeg også skrive med dem, vis det skulle være :D 
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 15:30 - 21:00 Tirsdag: 15:30 - 21:00 Onsdag: 15:30 - 21:00 Torsdag: 15:30 - 21:00 Fredag: 12:15 - Til jeg ikke har lyst til at spille mere. Lørdag: Når jeg står op ca: 06:30 - Til jeg ikke har lyst til at spille mere. Søndag: Når jeg står op ca: 06:30 - 21:00 (Alle tidspunkterne, holder jeg indimellem nogle pauser, og nogle gange skal jeg noget :D)
  • Anden relevant information
    Altså jeg kan godt lide at spille sammen med nogle nye personer, og kan også lide at prøve noget nyt, har spille, rimlig meget inde på Jeres server (Stavox #1) nu. Det er nok det jeg har at sige om mig selv. Håber i syntes om min ansøgning, og ses sikkert in-game :D
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.