Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - hjalteslotknudsen


Beetle

Recommended Posts

  • In-game navn
    Hjalte slot TBA
  • SteamID
    STEAM_0:1:179702822
  • Fornavn
    Hjalte
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    ja jeg har meget erfaring med admin/mod har været admin/mod/Superadmin/Headadmin/Med-Ejer/Ejer alle de ranks har jeg været igennem alt den til jeg har spillet Garry`s Mod og kender alt til ULx og ULX comands så jeg har meget erfaring med admin/mod
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    i skal vægle mig fordi at jeg vil hjælpe folk med at få en god oplevelse på serveren og vil hjælpe alle og en hver der kalder admin og få alting bragt i gode hænder,jeg elsker at hjælpe folk elller at svare på såørgsmål som gør at jeg kan hjælpe folk videre med deres RP ,jeg vil hjælpe allle den der har brug for hjælp og ALDRIG holde med en jeg høre begge parter og finder en løsning derfra.Hvorfor er jeg mere kvalificeret end de andre spillere fordi at jeg har måske mere erfaring med at være admin/mod fordi jeg har væreet admin/mod inde på 8 forskellige servere og 3-4 af dem har jeg været Super-Admin/Head-Admin/Med-Ejer/Ejer halle det ranks har jeg været og selvføgelig har jeg også være Admin/Mod men jeg synes jeg er mere kvalificeret en de andre fordi at jeg har så meget erfaring med ULX ULX comands at jeg slet ikke kan sætte ord på det så meget erfaring har jeg med ULX/ULX comands.Jeg er også mere kvalificeret en de andre fordi at jeg har måske lidt mere erfaring med ULX/ULX comands en de andre har
  • Kendskab til ULX
    Jeg har så meget kendskab til ULX at det er helt vildt jeg kan alle de comands man bruger hele tiden fx !goto !bring !return !jail !jailtp !freeze !ban !xban !menu !kick osv alle de comands man bruger dagligt kender jeg som det var min egen bukse lomme og jeg har så meget erfaring med ULX at i kan slet ikke gøtte jer frem til det det er helt syndsygt så meget erfaring til ULX/ULX comands
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja jeg er MEGA god til at formulere mig skriftligt og jeg bruger hele tiden min mic når jeg har brug for det jeg kan snakke flydende dansk snakke flydende dansk så JA jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på alle dage i ugen også weekenden: Mandag fra kl 14 og resten af dagen Tirsdag 15 og resten af dagen Onsdag 15 og resten af dagen Torsdag kan jeg først kl 6 eller halv 7 da jeg er til træning Fredag 14 og resten af dagen og i weekenden alle timer i weekenden
  • Anden relevant information
    Jeg elsker at hjælpe folk der har brug for hjælp eller hvis de skal stille et spørgsmål besvare jeg det med glæde Kh Hjalte slot TBA håber i kunne lide min andsøgning
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.