Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Modansøgning - Morten Pedersen


Morten Pedersen

Intet navn.  

  1. 1. Poll

    • yes
      0
    • no
      0

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

  • In-game navn
  • Morten Pedersen

 

  • SteamID
  • STEAM_0:0:124378836

 

  • Fornavn
  • Malthe

 

  • Alder
  • 11    (1-9/2005)

 

  • Tidligere erfaring med administrative jobs
  • Har været staff inde på EN server, ved navn: "MentalicRP". Der var dog dårlige ejere, så sagde op allerede efter 2 dages staff. Det var en meget lille og ny server, som der næsten aldrig var mere end 1-3 spillere på. Lidt erfaring har jeg.

 

  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
  • Jeg kan godt lide at hjælpe folk, og får en meget god følelse når jeg gør det. Jeg er også alsidig og har ingen fordomme. Jeg kan også sagtens holde til at blive svinet til eller blive "Cyber-Mobbet", siden jeg bliver mobbet i skolen hver uge. Det indebærer også at det er nemmere for mig at holde hovedet koldt, hvilket jeg er ekstremt god til. Jeg kan (nok)alle ULX commands (også custom her på serveren) og kan sagtens holde til at være presset. Jeg er også meget moden, jeg synes selv at jeg er flink, og som skrevet ovenover elsker jeg at hjælpe folk. Jeg er ikke bange for at straffe mine venner og spiller meget Garry's Mod. Jeg har taget en lille pause fra serveren hvor jeg ikke var særlig aktiv fordi at nogle andre spil lige blev interresante, men er klar igen.  Jeg har 732 timer på Stavox og 941 timer i Garry's Mod. Jeg står også meget tidligt op, og kan sagtens joine en anden server hvis der er brug for staff derpå. Selv hvis jeg er igang med et raid, vil jeg tage cases, og kan sagtens gå on-duty. Jeg har Teamspeak, Skype og Discord og kan altid hoppe derpå hvis der er nogen der har brug for hjælp. Jeg er også aktiv på forum hver eneste dag, så jeg kan altid svare hurtigt på Staff-klager og andet omkring mig. Jeg synes også selv at jeg er meget intelligent for min alder, og jeg kan ikke lide at lave cringe ting, medmindre der er nogen over mig, der beordrer mig til det. Jeg ved hvad staff-arbejdet indebærer, og er helt klar på det. Jeg har også allerede støttet serveren, ved køb af 1x30d VIP og 1x90d VIP. Jeg har ialt brugt 210 kroner på serveren, og har også tænkt mig at købe penge snart. Jeg elsker at støtte serveren, og man kan støtte den meget mere ved at blive staff. Det er det mest vigtige faktor, når man ansøger til at blive staff herpå; At støtte serveren og dens spillere. Det er bare en af de ting som kommer når man bliver staff: Glæden ved at hjælpe folk. Den uendelige glæde der fylder en, når man tager sin første case. Man har nu hjulpet en spiller, der havde brug for hjælp fra staff. Det er den ting jeg elsker ved staff-arbejdet. At man kommer til at hjælpe så mange, og man får den følelse igen, og igen. Jeg håber virkelig at jeg kan komme til at få den følelse. Følelsen af at være staff.

 

  • Kendskab til ULX
  • Jeg har meget god kendskab til ULX. Jeg kender (nok) alle commands på Stavox, inkl. dem der kun er på Stavox.

 

  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
  • Jeg har en mikrofon og bruger den altid, med mindre det er lang-distance's kommunikering. Jeg kan både skrive og snakke flydende dansk og engelsk.

 

  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
  •  Mandag og Onsdag: 16:00 - 20:00 Tirsdag og Torsdag: 15:00 - 20:00 Fredag: 15:00 - 22:00 eller senere. Lørdag: 8:30 - 22:00 eller senere. Søndag: 8:30 - 20:00

 

  • Anden relevant information
  • Jeg har OCD, så nogle gange kan det godt forstyrre mig lidt, men det er nok ikke noget, nogen lægger mærke til.
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Holk skrev:

-rep

 

-Alt for ung i følge mig

-Som RobaY skriver har heller ikke rigtigt set dig inde på serveren.

 

1 time siden, RobaY #Rødbede skrev:

-REP

 

- MEGET for ung vil jeg mene

- Har ikke rigtig set dig på serveren (Måske bare mig) 

 

MVH Robay

 

Tak for feedback. Jeg spiller mest på Rockford, så mange ser mig ikke. Dog har jeg, som skrevet i min ansøgning 732 timer på serveren.

35 minutter siden, Paul S skrev:

+rep

  • Du cool nok
  • Du ville nok blive en go' staff (på et tidspunkt)
  • Alder er ingenting

Held & lykke :x 

- Paul LCN

 

Mange tak Paul. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kaninoz skrev:

+REP

  • Super flink gut.
  • Alder har ingen betydning.
  • Styr på reglerne.
  • Moden og hjælpsom.

Held og lykke!

Mange tak, Simone. ;) <3

1 time siden, -VG- Fred skrev:

 

-REP

 

- For ung efter min mening

 

MVH Fred

 

Tak for feedback, men jeg synes personligt at alder betyder ingenting. Bare så længe man er moden nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Kan regler

* Flink

* Har set dig lidt på evo (Men du spiller rockford så det er nok derfor)

* 11/10 stjerner for dit motto på din acc <3

* som Sagt, alder har ingen betydning.

 

//Mike Hansen

Held og Lykke!

-Hvis i så min stavefejl, så må i ikke mobbe mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mike Hansen skrev:

+Rep

 

Kan regler

* Flink

* Har set dig lidt på evo (Men du spiller rockford så det er nok derfor)

* 11/10 stjerner for dit motto på din acc <3

* som Sagt, alder har ingen betydning.

 

//Mike Hansen

Held og Lykke!

-Hvis i så min stavefejl, så må i ikke mobbe mig

 

Ej, er du ikke staff længere? :( 

Mange tak legende! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Guzern skrev:

Hvad er problemet ved at man er 13 eller yngre? Forstår det virkelig ikke. Alder er et tal IKKE noget vigtigt som sådan.

Det er som sådan heller ikke et problem, at en staff er ung. Problemet er bare, at nogle spiller har den holdning, at de ikke gider lytte eller respektere spillere i en lavere alder, hvilket gælder både en ung user eller en ung staff. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Dave skrev:

Det er som sådan heller ikke et problem, at en staff er ung. Problemet er bare, at nogle spiller har den holdning, at de ikke gider lytte eller respektere spillere i en lavere alder, hvilket gælder både en ung user eller en ung staff. 

Jeg er ret enig, men også lidt uenig. Man skal bare være høflig og sød mod dem, så får man det tilbage lige i smasken. ;) 

 

EDIT: Man skal også være ret moden for at blive staff i min aldersgruppe, og nok også snakke med nogle staffs i forvejen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Munkie skrev:

-Rep 

Du er ikke moden nok til at være staff

Både af din alder, dit rp og at du finder mig på andre platforme for at svine mig til.....

 

-Munkie

Tak for feedback. Dog er det måneder siden, og håber vi kan komme over det. Vi kan godt tage den i pb.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.