Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny politi regl?


Robay

Recommended Posts

Hey fam :) 

Eftersom jeg nu har oplevet flere gange, at man har en base med kos, og så kommer der politi og angriber basen, og da man er VIP har man 200 armor hvilket er okay, men at de så allesammen stormer ind i basen og så tager deres taser frem, mens vi andre skyder en masse skud, og så når de rammer en af os, bliver personen arrested, hvilket jeg synes der burde laves om på, så det virker lige mere virkeligt, politiet i virkeligheden ville jo ikke tage deres strømpistol frem i en skud kamp.

Også når man er igang med pd raid, at de bare stormer ned med deres teasere og så arrestere en

 

Så ja, mit forslag er at man kun må bruger taser/stun gun hvis folk prøver at løbe væk eller hvis de trækker våben.

I må meget gerne komme med forslag nede i kommentarfeltet :) 

Forsat god dag og god påske derude.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke om jeg skal grade eller grine vi har jo en regel om at du ALTID skal forsøge at anholde personen.

Men jeg tænker at man skulle lære at spille som betjent/indsatsleder og vide hvornår man skal bruge sin tazer og hvornår man skal bruge sine våben

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, JimmiGaming2908 said:

Ved ikke om jeg skal grade eller grine vi har jo en regel om at du ALTID skal forsøge at anholde personen.

Men jeg tænker at man skulle lære at spille som betjent/indsatsleder og vide hvornår man skal bruge sin tazer og hvornår man skal bruge sine våben

Det er jo også det jeg prøver at sige.

Ved heller ikke om der skal være en regl, men at man bare skal lærer det som du skriver, og at så hvis de ikke gjorde de fik de måske en advarsel af en admin eller sådan noget

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, RobaY #Rødbede said:

Det er jo også det jeg prøver at sige.

Ved heller ikke om der skal være en regl, men at man bare skal lærer det som du skriver, og at så hvis de ikke gjorde de fik de måske en advarsel af en admin eller sådan noget

 

Ja

 

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutes ago, JimmiGaming2908 said:

Ved ikke om jeg skal grade eller grine vi har jo en regel om at du ALTID skal forsøge at anholde personen.

Men jeg tænker at man skulle lære at spille som betjent/indsatsleder og vide hvornår man skal bruge sin tazer og hvornår man skal bruge sine våben

Korrekt, men vi vil også gerne have, at folk "værdsætter" sit liv. Det er ikke helt tilfældet hvis man risikerer sit liv med en taser mod tre med våben bare for at anholde én.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Dynn said:

Korrekt, men vi vil også gerne have, at folk "værdsætter" sit liv. Det er ikke helt tilfældet hvis man risikerer sit liv med en taser mod tre med våben bare for at anholde én.

Det er også det jeg prøver at få formuleret, at de godt må taze folk i de rigtige øjeblikke, altså hvis de prøver at slippe væk eller andet, eller hvis de måske trækker våbnet, men det jeg mener er så at de ikke må bruge tazer hvis de bliver beskudt, hvis det giver mening? Lidt svært at forklare det jeg mener :)

 

Foreksempel er det lige sket for mig, bliver politi raided, og så kommer de bare ind og tazer mig og arrester mig...

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, maxx0758 said:

Jeg synes personligt selv at det er fint at de må løbe ind med tazere. Det er så nemt at ramme ved siden af med den og hvis de rammer ved siden af så er det nemt at skyde politimanden.

Jamen det er heller ikke så meget det, det er mest det at RP/RolePlay jo skal være rimelig virkelig (Er Gmod RP ikke, men alligevel) og så giver det mest mening at man prøver at beskytte sig selv med et våben, istedet for at taze.. håber du forstår hvad jeg mener

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt følge dig, men det ikke noget man kan gøre en regel for man skal jo helst arresterer en person ( også IRL) Men ja man værdsætter ikke livet som @Dynn han siger. En tazer (stungun)  er ikke en stor hjælp mod tre med våben. Så syntes at man måske skulle sige at tazeren var til brug i selve byen, og ikke i raids.

 

-Monner

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Monner said:

Jeg kan godt følge dig, men det ikke noget man kan gøre en regel for man skal jo helst arresterer en person ( også IRL) Men ja man værdsætter ikke livet som @Dynn han siger. En tazer (stungun)  er ikke en stor hjælp mod tre med våben. Så syntes at man måske skulle sige at tazeren var til brug i selve byen, og ikke i raids.

 

-Monner

Jaa, det er også det jeg prøver at sige :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Den er også svær at formulere måske?

 

Der er en KOS base, en betjent kommer ind mens han bliver beskudt af 3 personer, han får 2 af dem med sin M4A1 og løber tør for skud, men han ser muligheden for at ramme den sidste med sin strømpistol... Burde det være en undtagelse eller hvordan skal det hænge sammen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, I Eath You <3 said:

Den er også svær at formulere måske?

 

Der er en KOS base, en betjent kommer ind mens han bliver beskudt af 3 personer, han får 2 af dem med sin M4A1 og løber tør for skud, men han ser muligheden for at ramme den sidste med sin strømpistol... Burde det være en undtagelse eller hvordan skal det hænge sammen? 

Vil nok selv mene at han skal skifte til en anden pistil/skyder, men nok bare mig, da jeg er ved at være rimelig træt af politiet der stormer ind i en base en pd raid med deres 200 amor og deres stun gun og så rammer de en og arrester.... Måske bare mig der har det sådan

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man ikke arrester dem så frygter de ikke på sammen måde politiet.

 

Det er i hvert fald sådan jeg føler det.

Politiet har magten til at smide dig i fængsel i 3 minutter i stedet for at dræbe dig hvor du ikke skal vente noget tid med at respawne.

 

Efter min mening er det helt okay at bruge tazeren som man vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Metro said:

Folk forventer for meget realistisk RP. Husk at dette er en DarkRP server, og ikke CPHRP.

 

Hvornår er sidste gang du i det virkelig liv gik forbi en "base" hvor der stod "KOS"?

Ja okay, kan godt følge dig, mener bare at måske ikke i alle tilfælde man skulle bruge sin stuen gun, for ar prøve at respektere/værdsætte sit liv mere

18 hours ago, Marcuss said:

Hvis man ikke arrester dem så frygter de ikke på sammen måde politiet.

 

Det er i hvert fald sådan jeg føler det.

Politiet har magten til at smide dig i fængsel i 3 minutter i stedet for at dræbe dig hvor du ikke skal vente noget tid med at respawne.

 

Efter min mening er det helt okay at bruge tazeren som man vil.

Jaa, du kan have ret. Der er bare mange som jeg også kender, som bliver sure over at politiet bare stormer ned og tazer dem i foreksempel i pd raid, og sp arrester dem. Vil mene at hvis man raider en base skal man fortrække at bruge et våben, da de også skal vente 5 minutter for at de må gå tilbage, i forhold til de 3 minutter hvor de er arrested.

Håber du kan følge mig

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Metro said:

Folk forventer for meget realistisk RP. Husk at dette er en DarkRP server, og ikke CPHRP.

 

Hvornår er sidste gang du i det virkelig liv gik forbi en "base" hvor der stod "KOS"?

Igår kl. 17:47 ca. Jeg skulle ned og handle noget bleach of derefter var der 2 folk der pløkkede efter mig. Standard.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har haft dette op til staffmøde igår, og blev "enige" om at der ikke er grund til ændring i reglerne. 

Hvis du vil forhindre taze i din vase, så sæt hegn op. 

Selvom det virker urealistisk at anvende tazer i en gunfight, så har det tydeligvis en fordel når det bliver irriterende for dem der skyder.

Jeg er helt enig i, at tazer kan være dødirriterende i mange situationer, men så overvej om det virkelig er værd at skyde mod politiet. Og i så fald, vær klar på at de anvender tazer hvis de ser muligheden.

For vi kan hurtigt blive enige om, at det er værre at blive anholdt end at dø, hvilket i sig selv er langt fra det samme i virkeligheden.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Dynn said:

Vi har haft dette op til staffmøde igår, og blev "enige" om at der ikke er grund til ændring i reglerne. 

Hvis du vil forhindre taze i din vase, så sæt hegn op. 

Selvom det virker urealistisk at anvende tazer i en gunfight, så har det tydeligvis en fordel når det bliver irriterende for dem der skyder.

Jeg er helt enig i, at tazer kan være dødirriterende i mange situationer, men så overvej om det virkelig er værd at skyde mod politiet. Og i så fald, vær klar på at de anvender tazer hvis de ser muligheden.

For vi kan hurtigt blive enige om, at det er værre at blive anholdt end at dø, hvilket i sig selv er langt fra det samme i virkeligheden.

Okay, super. Så bare luk den her :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.