Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over ohmHub


Rasgo [DK)

Recommended Posts

jeg spiller min første dag på Stavox jeg havde læst reglerne i gennem så jeg viste hvordan jeg skulle opføre mig. senere hen på aftnen skulle jeg kopier et hus ind jeg kørte min bil ind i garagen da billen setter sig stuck så jeg løfter den med min physgun og skal til at sætte den ned men min ven står i vejen så han skulle lige rykke sig så jeg holder den i luften i et par sekunder så kommer ohmHub kørende hvor han ser det her qpS34w6.jpg 

og hiver mig ud til siden og siger på en næsvis måde ´´ nå du har det rigtig sjovt med at kaste rund med din bil´´ jeg bliver lidt irriteret over hans attitude. jeg bliver så irriteret at jeg ikke kan forklare hvad jeg lavede med bilen. han spurgte om jeg havde læst reglerne hvor jeg svare ja så begynder han med at være næsvis igen og sir ´´så ved du jo godt at man ikke må lege med bilerne´´ Så siger han at jeg får 3 dages ban. hvor jeg spørger om jeg kunne snakke med en anden admin fordi jeg ikke kan lide hans attitude. Han sir så at jeg kan få 2 dages ban og han fjerner min bil. jeg blev så bannet i 2 dage og fik fjernet min bil

 

p.s jeg blev ekstemt overæsket. da det skete på min første dag på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutes ago, Rasgo [DK) said:

jeg løfter den med min physgun og skal til at sætte den ned men min ven står i vejen så han skulle lige rykke sig så jeg holder den i luften i et par sekunder

Altså kan ikke helt se nogen anden person under din bil?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Rasgo [DK) said:

han var lige løbet ind i hans bygning da jeg satte den ned det er lid svært at se hvor han var når jeg løfter bilen, så han skulle lige sige til mig at han var væk

Man kan jo tydeligt se i videoen at din ven ikke er under din bil da du holder den oppe 

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg forklarede det måske på en forkert måde. Jeg kan ikke se min ven når jeg står med en bil derfor kigger jeg lidt rund for at se om han stadig er under den men så siger min ven så at han er væk og så sætter jeg den ned og derefter indser at jeg snakker med en admin.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.