Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Lone


ΆVoPoš

Recommended Posts

Vores ingame navne: Mike Cunt RK og John Hansen TDA

Staff ingame navn: Lone

Vores SteamID: John Hansen: STEAM_1:0:326073943
Mike Cunt: STEAM_1:0:65888410

IRL navne
John = Asger
Mike = Andreas

Staff SteamID: Lone: STEAM_0:0:65610585

Forklar situationen: Dette sker imellem 20:16 til 20:29 og findestedet ved Villa 2. Det lille gule hus hvor Asger og Andreas bliver raidet af Guzern, Kasper og zøvs fra QSA. Asger og Andreas skyder dem så og carjack'er så deres trucks og Asger kører den ene over til vores nye base og i det jeg kører den anden der over kommer Guzern, Kasper og zøvs fra QSA tilbage i en taxa som bliver stoppet af og Andreas drejer så ned af sig sag vejen fra villa til mesa lejlighederne også ned mod PD. Andreas stiler den og siger at den holde ulovligt på Andreas grund. I mens Andreas kører ned mod PD har Asger parkeret Guzern's truck i sin baghave da den ikke kunne være i vores garage hvor der iderigt Asger's bil holde. Derefter går Asger over til taxa'en og politiet for at se hvad der sker.
Asger går så tilbage og ser at Guzern's truck er væk. Så Asger kalder på admin, som jeg spørger om jeg kan få fat i Lone. Lone kommer så og jeg siger at bilen som jeg carjackede blev fjernet. Jeg spørger om hvorfor han har fjernet den, en af de argumenter var at der ikke var noget i huset, men min bil holde i husets garage. Det andet argument var at den ikke var aktiv i rp, men vi havde lige kørt i den ca 3-5 før han fjerner den. Han spurgte ikke engang os om vi brugte den, men fjernede den bare. Så kommer Andreas og spøger om hvorfor han have fjernet den men han siger det samme og jeg siger at hvis man kører i en bil og man kører glat og dør kan man jo ikke bare sige til en admin at man ikke kan finde den og at man ville have den. 
Og hvis der er en carjacket bil holder ulovligt er det jo politiet der skal konfisker den og ikke en admin. Så blev han stille og så sagde han sagen er slut (sagen var ikke slut, men han sluttede den fordi han ved at han lavede en fejl) og så kaldet jeg min ven Chuck som sagde at jeg skulle lave en admin klage.

Bevis: Billeder medfølger

IMG_0402.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er meget ofte, at vi vælger at fjerne biler der er 'inaktive'. Dette er oftest for at undgå lag, og samtidigt også for at folk ikke skal stå uden deres bil i flere timer.

Vi ved ikke hvem der sidst har kørt i en bil, og hvornår, så det kan derfor være svært at vudere, om bilen rent faktisk er i brug. Derfor vælger vi ofte bare at fjerne den, hvis det ser ud som om at den er ubrugt.

Kan selvfølgeligt følge jer i at det er ret ærgerligt, at i har mistet jeres bil, men ja, sådan er det jo.

 

@Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er selvfølgelig i orden at fjerne biler hvis de er inaktive, men jeg vil ikke kalde den inaktiv når den har stået stille i 5-7 min fordi jeg blev arrested (jeg vil sige at det er mærkeligt at man skal stå og kigge på en carjacket bil for at den ikke bliver fjernet pga. "inaktivitet"). Og gurzen kom tilbage i en taxi for at hente din bil 5 min efter (efter NLR) så de vil sige at siden vi carjackede bilen er der gået 7-8 min... det vil jeg ikke kalde inaktiv... (så vil jeg også lige sige at en af dem som Gurzen var sammen med lavede sig til taxichauffør så de kunne køre op til os... det er vel "self supply" - Sagt af Mike Cunt)      Du kan se på billederne hvornår vi carjackede og så kan du jo spørge Gurzen hvor lang tid den har været stjålet eller spørge Lone for den sags skyld, hvis Gurzen siger den har været i mere end 15 min lyver han i en admin case.... - Mvh John Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Emoyly siger vi ved ikke hvem der har brugt den sidst og hvornår.

 

Jeg fløj en hurtig gang igennem huset for og at se om der var nogle hjemme da der ikke er det og den står gemt bag et tomt hus vælger jeg at fjerne den da der ikke er nogle tegn på at bilen bliver brugt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men vi står jo og siger det til dig og du kommer til sidst med er "arh, Fuck" hvilket vil sige at du ved at du har lavet en fejl. PS har tjekket og man kan sagtens se trucken. Men det laver ikke om på at det kun var gået højest 10 min hvilket er for lidt til at du kan fjerne den.. fordi den blev brugt i rp. Du kan kigge lidt på billederne som vi har vedhæftet på klagen.. der kan du se hvornår vi carjackede og du fjernede den ca 7-10 min efter. - John Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

Mindes ikke jeg kommer med noget "Arh fuck"?? Du siger der kun var gået 10 min men hvordan skulle jeg have vidst at det var dig der carjackede den bil og ikke en af de andre der har haft skrevet carjack for fx 30min siden. Som sagt der var ingen tegn på at bilen blev brugt i RP. Alt Guzern spurgte om var om hans bil stadig var i RP og da den holder gemt bag et Tomt hus vælger jeg at fjerne den da der ikke er tegn på den blev brugt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men han ved godt selv at den bliver brugt i rp, det er det slemme ved det. Og der bar gået 10 min så han står jo og "abuser" at du har admin.. han skrev ikke endgang til politiet. Så han bruger ikke engang rp til noget... han gør det jo kun så han ikke skal betale den ud igen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld jeg ikke har fået svaret tilbage har bare haft mange ting om ørerne.

 

Alt jeg får at vide er jo bare han ikke kan finde sin bil og han går og leder efter den. Hvis historien er som du fortæller det kan jeg godt se der er meget unfair at han "Abuser"  mig eller hvad man skal sige.  

Link til kommentar
Del på andre sites

A'right. Kan forstå begge sider af sagen. Alt jeg gjorde var at kalde staff hvorefter tobias(lone) kom og såspurgte jegom min bil var aktivt med i RP, Derefter tpede han væk, fjernede min bil og kom tilbage. Derefter spørger jeg om Kaspets bil også var "inaktiv" hvorefter lone gik i 10 sekunder og kom for at sige at Kaspers bil stadig var aktiv,  forstår begge sider af sagen men det her var min side af det, MEN det med self supply med taxa er IKKE rigtigt, der var en "ny" på serveren ( i den forstand at mange nye ikke er i et gang og er taxa/bussemand) Hvorefter jeg stormer ham i spawn og skriger "STOP vi skal alle 3 til villaerne hvorefter Zøvs og Kasper kom. Havde vi selv skulle tage derop havde vi (såvidt jeg husker) stadig Zøvs' bil i Cardealeren. -Guzern

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.