Hop til indhold
Stavox

Telefonfis


Emoyly

Recommended Posts

Her er nogle hyggelige optagelser, af staff der laver telefonfis med helt uskyldige mennesker. (Optaget for en del tid siden tid siden)

Der har nu i ret lang tid været links til alle disse videoer, på min TS channel, men tænkte at der sikkert var flere der ville få glæde af, hvis de også lå på forum.

 

 

1. Willy vil gerne lave sin egen strand

 

2. Tobi vil ekstremt gerne have en kaffekande/lampe?

 

3. DyNATO vil ret godt have en lysestage (Selvom at sælgeren slet ikke sælger nogen lysestage)

 

4. Nogen har stjålet NoNames cykel!

 

5. Tobi SKAL BARE have pokemon figurer!

 

6. Rimeligt ikke-så-gammel: Hvad sker der når man ringer til 10 personer der hedder Aage på samme tid?

 

7. Dynn vil gerne låne penge til privatfly

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, DetBareMads said:

Dårlig stil. Poster gammelt shit bare for at få reps...

Har du lidt ondt i numsen?

Jeg så en mulighed, og jeg tog den.

Btw, man får jo kun +rep for at poste godt content. Det er nok derfor jeg har flere +reps, end jeg har content. :P

(Vil dog gerne tilføje, at det ikke kun var derfor at jeg postede dem, men også fordi jeg reuploadede dem til en anden YouTube kanal)

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutes ago, Emoyly said:

Har du lidt ondt i numsen?

Jeg så en mulighed, og jeg tog den.

Btw, man får jo kun +rep for at poste godt content. Det er nok derfor jeg har flere +reps, end jeg har content. :P

(Vil dog gerne tilføje, at det ikke kun var derfor at jeg postede dem, men også fordi jeg reuploadede dem til en anden YouTube kanal)

Har faktisk hele Willy's strand i numsen :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.