Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff om natten


Guzern

Recommended Posts

Hey peeps!  Ville bare lige minde jer om at der er staffs online klokken 3 om natten når ingen staff er på serveren. Det bare at gå ind på deres TS og poke en staff eller 2. Her forleden hjalp Maxx mig og nogle andre i en 20 min lang case klokken 3 om natten. Super fedt at staffs har så god kommunikation at de lige skifter fra 1eren til 2eren for at hjælpe nogen efter man havde poket en anden staff på TS, tager ogs lige chancen og siger tusind tak til Maxx at han orkede at joine rockford for en 20min lang case klokken 3. Om natten.

Link til kommentar

Jeg er på stort set hver aften/nat, med undtagelse af søndag og tirsdag aften.

Sidder ret ofte på TS, men plejer bare at være usynlig. Har lige rettet mit rum, så jeg ikke længere er usynlig.

Hvis der er et problem på en af serverene, er man altid velkommen til at tage kontakt til mig.

Link til kommentar
Just now, Emoyly said:

Jeg er på stort set hver aften/nat, med undtagelse af søndag og tirsdag aften.

Sidder ret ofte på TS, men plejer bare at være usynlig. Har lige rettet mit rum, så jeg ikke længere er usynlig.

Hvis der er et problem på en af serverene, er man altid velkommen til at tage kontakt til mig.

Så enig i Mr. Emløg.

Vi har altid tid til at hjælpe, hvis i fanger os på TS, hvis der er et problem på en af serverne :)

Link til kommentar
  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.