Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


MiCaDiSe

Recommended Posts

SteamID:STEAM_0:0:49182350 

Hvorfor skal du unbannes:  For det første skal det siges at jeg tog meget fejl, Jeg blokkede fartmåleren med "props", i mit tilfælde syndes jeg det var rp at gå over at blokke den med props, da det er lovligt i jeres regler at bygge på græsset. Jeg blev fik så jail, 5-10 min efter gør jeg det dsv igen, jeg tænkte mig ikke om. 

Jeg vil gerne unbannes fordi at jeg syndes helt klart det fedest at spille på jeres servere og fordi der ingen anden servere er med "spillere". Jeg vil faktis gerne have en chance til, jeg vil gerne starte nyt rp, og vil i højste grad ikke lave nogen så dumme fejl igen.

Mvh. Benjamin aka Micadise :speechless

Link til kommentar
Del på andre sites

Anede slet ikke den var så lang!:o. Jeg kan godt forstå at du ikke helt har lysten til at lukke mig ind. Men har alså også spillede længe på serveren, Men kan godt se at det en lang straf historik.

Jeg syndes du skal lukke mig ind fordi?: At jeg har virkelig tænkt mig at tage mig sammen efter jeg har set alt hvad jeg har gjordt og fordi at jeg har alså mange venner inde på serveren der vil syndes at det ville være nederen vis jeg ikke kunne komme ind igen.

 

ærligt syndes jeg og alle admins at skal lave en aftale, mit forslag er at vis jeg laver nogen fejl igen så skal i ikke give mig jail/advarsel, men banne mig. Fordi det vil virkelig hjælpe mig i at tage mig sammen og have mere respekt for admins. Så vis vi kunne lave den aftale ville det virkelig være en hjælp for mig og andre spillere på serveren.

 

Mvh. Micadise @Emoyly:$

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.