Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban (2-4-2017)


Jakob Bokaj

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:79694392

Hvorfor skal du unbannes: 

Den her account blev banned sidste uge (tror nok det 8 dage siden) da mig og en af mine venner skulle spille her inde på stavox server #1. Den her account der er banned lånte jeg ud til en af mine venner der gerne vil prøve Garry's mod. Det vil sige det her er min anden account og ikke min main account! Han valgte så at skyde nogle mennesker og pga. det er den nu banned :( vil gerne have den unbannet tak. lader ikke min ven låne min account igen, han gider heller ikke spille garrys mod. Det var først her til aften/nat da jeg loggede ind på stavox (den eneste RP server jeg spiller på) at jeg så den var perma bannet. en admin sagde det var 8 dage siden så kunne godt regne ud det var min ven der havde fået den banned sidste weekend.

 

En grund mere til at unbanne:  På næste fredag regner jeg med at købe VIP på min main account, men måske også min anden account sådan jeg kan have flere printere plus min anden account. alså den her account ikke bliver kicket af AFK systemet hvis man er VIP (ved godt jeg er smart :D)

 

Vh Sebastian

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Jakob Bokaj said:

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:79694392

Hvorfor skal du unbannes: 

Den her account blev banned sidste uge (tror nok det 8 dage siden) da mig og en af mine venner skulle spille her inde på stavox server #1. Den her account der er banned lånte jeg ud til en af mine venner der gerne vil prøve Garry's mod. Det vil sige det her er min anden account og ikke min main account! Han valgte så at skyde nogle mennesker og pga. det er den nu banned :( vil gerne have den unbannet tak. lader ikke min ven låne min account igen, han gider heller ikke spille garrys mod. Det var først her til aften/nat da jeg loggede ind på stavox (den eneste RP server jeg spiller på) at jeg så den var perma bannet. en admin sagde det var 8 dage siden så kunne godt regne ud det var min ven der havde fået den banned sidste weekend.

 

En grund mere til at unbanne:  På næste fredag regner jeg med at købe VIP på min main account, men måske også min anden account sådan jeg kan have flere printere plus min anden account. alså den her account ikke bliver kicket af AFK systemet hvis man er VIP (ved godt jeg er smart :D)

 

Vh Sebastian

______________________________

Vi tillader ikke brug af mere af én account per spiller, så hvis dette er din 2nd er der ingen grund til unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

I can også se det ved at min main account var online samtid!

Main account ID: STEAM_0:1:65630771 (ikke banned)

Anden account ID: STEAM_0:1:79694392 (er banned og vil gerne have unbannet)

Låner tit min anden ud til min lillebror som spiller på den så derfor vil jeg gerne have den unbannet.

Det vil bare være rigtig øv for ham at han ikke kan spille på den mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, Jakob Bokaj said:

I can også se det ved at min main account var online samtid!

Main account ID: STEAM_0:1:65630771 (ikke banned)

Anden account ID: STEAM_0:1:79694392 (er banned og vil gerne have unbannet)

Låner tit min anden ud til min lillebror som spiller på den så derfor vil jeg gerne have den unbannet.

Det vil bare være rigtig øv for ham at han ikke kan spille på den mere.

Og det er en fin idé, men du sagde lige, at du også havde tænkt dig at anvende den, hvilket jo ikke er tilladt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.