Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mike Hanson


Hancock

Recommended Posts

Dit ingame navn: Anitexs
Staff ingame navn: Mike Hansen
Dit SteamID: STEAM_0:0:80027408
Staff SteamID: STEAM_0:0:44289126
Forklar situationen: Jeg bliver arrestet for at kalde en betjent Offensiv. Det kan jeg så ikke få unjail for. Han vil hverken snakke med betjenten eller noget.
Bevis: Dsv intet nuværende bevis siden jeg ikke har optaget det eller taget DEMO.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Som du sagde til mig havde du kørt med en anden ind i roadblocken, som du så fik en bøde for, den betaler du så

og vælger at sige at han er offensiv, og hvis han føler det var krænkene er det jo okay at du for din straf i fængslet efter min mening.

 

Dog tager du også lidt fejl, for snakkede faktisk med ham.

Bevis : http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=893921580

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Kan ikke umiddelbart se nogen grund til at jaile, for at kalde en person offensiv. Jeg var der dog ikke i situationen, så det kan godt være lidt svært at vudere.

Om man føler at noget er krænkende, er jo sådan set ret subjektivt, så yeah.

 

Jeg føler dog ikke, at der rigtigt er nogen grund til at lave en staffklage, når du intet bevis har, og det jo ser ud til at Mike sådan set ikke har gjort noget forkert.
Når at halvdelen af din klage går på, at Mike ikke har snakket med betjenten, hvilket han jo har, ser jeg heller ikke rigtigt nogen fejltagelser fra Mikes side der.

 

Da klagen også har været inaktiv i over en uge, tænker jeg bare at vi lukker den her, og så må du skrive hvis der er mere i sagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.