Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban syntes ik det er fair.


MaTo

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:99224466

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg har lige været på ts og fået forkortet mig unban men jeg syntes stadig ik det er helt fair jeg har også midstet 90 k der inde og det er ret mange penge synets jeg. Jeg skal unbannes fordi jeg ik har skammet og løjet over for staff blev banne af kurtt for at scamme som borgmester/ lyve for staffs. Men det har jeg slet ikke det eneste var jeg var ved at købe en base men jeg kan ik kopire den. Da jeg bliver tpede op på borgmester kontoret fordi der var noget jeg skulle fjerne. Hvor derefter bliver tpet tilbage hvor jeg siger jeg skal have mine penge tilbage fordi jeg var blevet kaldt af en admin. Hvor han giver mig 10 k Men jeg gav ham 40 k. Der kalder jeg på en admin hvor efer lidt tid får jeg resten tilbage. Efter lidt prøver jeg at købe en anden base for jeg ik kan kopire den. Da admin og mod kom. Prøvede jeg at gå tættere på hvor jeg havede betalt 40 k for den. Jeg nåde ik og gemme den inden jeg fik ban. Men inden jeg fik ban sagde ham den anden. Jeg var ved at købe en base af tidligere siger. Giv mig mine penge tilbage for basen så sker der ik noget. Så går admine og modene sagde ham. Lige efter jeg gav ham dem kom adminene og modene og bannede mig. Det er det jeg ik syntes er hlet fair. Håber jeg kan få unban. Og vis i så kunne få fat iejern som kan give mig mine 90 k tilbage vil det gøre mig meget lykkelig. Det er en ekstra deltalje det var ham jeg gav de 40 k tilsidt der scammede mig så.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:99224466 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Lyver for staff +Scammer som borgmester

Navn: _AWPMASTER_

AdminID: STEAM_0:1:56458605 - Kurtt [moderator]

Unban: 27-03-17 17:29

Banned: 24-03-17 16:29

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, MikkDK skrev:

Nu har vi siddet med dig på TS tre gange i dag, og du er gået alle gange fordi du skulle noget,

@Kurt og jeg er enige om du de 3 dag ban du har få er fair. Du havde jo syv dag til at starten med.

 

//MikkDK

er Enig med dig @MikkDK 

 

//Kurtt\\

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan sagtens følge jer med det men jeg havede gået og ventet en hel uge på t jeg kunne sidde sent oppe og spille på jeres server kan godt se det ik er så godt og gå i en admin case over ts. Men min far blev sur vis i vil snakke med mig igen skal jeg ik gå lige pt.

Håber virkelig vi kan finde ud af noget hvor jeg kan få unban: Fordi det er det eneste jeg spiller og syntes er sjovt lige nu. Mine andre venner der spiller spiller nemelig inde på jeres server.:(:/

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.