Hop til indhold
Stavox

[Solved] Roadblock regel


TacoCat :D

Recommended Posts

Jeg syntes der er alt for tit kaos i de roadblocks hvor der kun er en vej.

Derfor syntes jeg at der burde være en regel, der hedder at man kun må have roadblocks hvor folk kan køre begge veje.

På den måde opstår der ikke de tusindvis af cdms og lange køer.

 

Mvh TacoCat

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet er også bare mange gange, at hvis politiet arresterer en person, så står bilen ligesom bare der, betjentene er ofte meget lang tid om at få den fjernet, og på den måde danner den en kø.

 

Tænker bare at det handler om, at politiet skal arbejde mere sammen om det. 

Dog synes jeg ikke at der skal tilføjes en decideret regel omkring det. Måske mere en regel om, at hvis der er for mange biler i roadblokken, skal man åbne og lade dem køre forbi. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har i få tilfælde fjernet roadblocks som bare kørte af lort til. Dog tror jeg ikke dette bliver en regel i fremtiden, da 2 spor til en roadblock er alt for meget til den lille tunnel. Og ja, man kan godt have en vej oppe over den anden, men folk flyver konstant op i det lorte loft, og sidder fast 24/7

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet med roadblocks i et spor opstår oftest på evocity, da tunellen er meget smal, og der derfor er begrænset muligheder. Jeg er helt enig i der er et problem, og støtter op om en mulig begrænsning for roadblock i tunnelerne på evocity. 

Synes stadig at meget af ansvaret i dag kan ligges på indsatslederen, i det det er hans ansvar at trafikken glider igennem. 

 

Tak for dit input

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det der også er problemet med roadblocks, det er at folk ikke kan finde ud af at køre bil og derfor tit kører ind i de andre der holder i kø, hvilket gør så at politiet går efter ham for at stoppe ham, hvilket så resultere i der ikke er noget politi til at fortsætte roadblocken, hvilket så resultere i at det tager længere tid. 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, maxx0758 said:

Det der også er problemet med roadblocks, det er at folk ikke kan finde ud af at køre bil og derfor tit kører ind i de andre der holder i kø, hvilket gør så at politiet går efter ham for at stoppe ham, hvilket så resultere i der ikke er noget politi til at fortsætte roadblocken, hvilket så resultere i at det tager længere tid. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, maxx0758 said:

Hvad hjælper den på at de andre kører ind i de andre biler der holder i kø bagfra?

syntes selv den hjælper da folk kan se hvornår de skal køre eller ej. og hvis de ikke må køre kan du se om de har kørt inden de når helt ind og kan stoppe dem der

Link til kommentar
Del på andre sites

On 20/3/2017 at 16:58, DetBareMads said:

Det er lidt ligesom køer i virkeligheden. Det er ikke fordi der ikke er plads på vejene, men fordi folk laver dumme ting konstant. Har set flere roadblocks med et spor som gik fint, hvis folk kunne finde ud af at holde tilbage for hinanden

Det problem har jeg også lagt mærke til et par gange på min roadblock.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.