Hop til indhold
Stavox

[Solved] InstanT og kurtt


LuckyBoy

Recommended Posts

Hej til dig der ser med, mig og mit gang var i gang med at raide (instant, phillip og kurtt) Instant og kurtt fløj rundt inde i deres baser. Deres staff rank er vel ikke lavet til at flyve rundt i deres base og blaffe mig. (Jeg gik op ad en trappe, og så kunne jeg se instant og kurtt fløj rundt) Kurtt dræbte mig i no-clip. Det synes jeg er Meget uretfærdigt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes det er en sjov måde du ser det på.

Ok vi starter fra en ende af, i raidede mens kurtt og jeg var i case.

Vi kommer så tilbage hvor jeg står foran min garage, hvor du så går ind. Jeg tog så Noclip af 1 sekund efter at jeg kom tilbage.

Jeg begynder så at løbe baglæns hvor du tager en gun frem og jeg gør det samme, du får så mig.

 

Så kommer Kurtt så tilbage, og som ny staff kan det godt være lidt svært at vende sig til at slå sit Noclip af så snart man er færdig med case. Han kommer så til at flyve en meter eller 2 op og vælger at gå væk fra dig (ned).

Han prøver sit bedste for ikke at ødelægge RP for dig, han går så op til dig hvor han skyder dig (Fair & Square)

 

Mvh. InstanT

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.