Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Merlin<3


DoktorDim

Recommended Posts

Dit ingame navn: DoktorDim Europa

Staff ingame navn: Merlin<3

Dit SteamID: STEAM_0:0:127515814

Staff SteamID: STEAM_0:1:59856354

Forklar situationen: 

Jeg er Hitman og jeg har en Livvagt. Vi går så rundt hvor vi snakker sammen og så kommer min Hitman med en god ide som lyder på: "Vi siger til folk de skal holde sig 3 meter væk fra dig."

hvor jeg så siger Okay. Vi går så ind i en Gunshop hvor en ikke forstår at han skal gå væk og min Livvagt stunsticker ham så væk. Derefter kommer en Politimand og giver ham en bøde hvorefter jeg går bagom Politimanden og skyder ham. Jeg dør så fordi jeg løber tør for ammo. Min livvagt fik ham tror jeg nok. Politimanden kalder så en admin for RDM hvorefter Merlin<3 Kommer hen til ham og derefter teleporter til mig hvorefter jeg forklare ham vi var i samme RP situation, men det forstår Merlin<3 ikke. Jeg bliver så Jailet i 300 sekunder for RDM og kalder derefter på Merlin<3 igen da jeg ikke mener at jeg skulle have en straf da jeg personligt ikke synes jeg har lavet noget som jeg ikke måtte. Merlin<3 kommer så og henter Houston, men Houston fortæller så at det Merlin<3 har sagt er "NOK SIKKERT RIGTIGT" som jeg personligt ikke synes er rigtigt da vi var i samme RP situation. Houston går så og så er Merlin<3 Lidt af i ca 2 minutter og så bliver jeg unjailet fordi jeg har siddet i 300 sekunder. Han hiver mig så ned på grasset og siger hvis jeg synes jeg er blevet behandlet uretfærdigt skal jeg lave en staff klage som sjovt nok er det jeg laver nu. Jeg synes ikke jeg har gjordt noget forkert, da jeg bare prøvede at hjælp min livvagt som skulle betale en bøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige for at pointere min rolle i denne case, siger jeg, at hvis I var i samme RP-situation er det iorden og hvis ikke er straffen fair nok.

Eftersom jeg ikke har været en del af casen og praktisk talt ikke aner meget om den, forklarer jeg, at hvis Merlin har vurderet at I ikke var i samme RP-situation er straffen fin, hvorefter jeg teleporterer væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Houston skrev:

Lige for at pointere min rolle i denne case, siger jeg, at hvis I var i samme RP-situation er det iorden og hvis ikke er straffen fair nok.

Eftersom jeg ikke har været en del af casen og praktisk talt ikke aner meget om den, forklarer jeg, at hvis Merlin har vurderet at I ikke var i samme RP-situation er straffen fin, hvorefter jeg teleporterer væk.

True, Derfor vælger jeg heller ikke at lave en staff-klage på dig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Willy skrev:

Men din livvagt er jo selv ansvarlig idet han vælger at bruge sin stun-stick på en anden. Han bliver derfor stoppet i handlingen - som du umiddelbart ikke er en del af.

Vi har jo lige stået og snakke sammen for 2 sekunder siden? Kan ikke helt se hvorfor den handling kan være slut. Han beskytter jo mig 24/7 så det vil jo sige vi har RP sammen 24/7.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.