Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning-Kurtt


Kurtt

Recommended Posts

 

Ingame navn: 

Kurtt

 

SteamID: 

STEAM_1:1:56458605

 

IRL fornavn:

Polle

 

Alder:

15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har været staff på både Minecraft server og CSGO server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener selv jeg skal være staff fordi jeg gerne vil hjælpe andre inde på serveren og fordi jeg ikke bliver sur folk der er bare larmer eller løber rundt og troller i cases og er venlig når jeg skal snakke med andre så derfor mener jeg selv jeg er mere kvalificeret til at bliver staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har lidt kendskab til ULX men har ikke selv brugt det før men er lærenem så tror ikke det bliver et problem

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt såvel som mundligt men kan selvfølgelig komme til at lave fejl når man taler nogen gange.

 

Bruger du ofte din mic?:

ja jeg bruger ofte min mic når jeg skal snakke med folk in game skriver kun hvis det er fordi de ikke kan hører mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

Har du f.eks. Kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være online stort set hele dagen efter de her tidpunkter men Torsdag er først efter 17:00 tiderne ses her: https://gyazo.com/94bceb08cb5c8e81090bbc6befe158f6 men i weekenden kan jeg være på hele dagen. :D 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

nej jeg synes ikke der er mere relevant for min ansøgning at skrive

 

Tak fordi i gad tage jer tid til at læse min ansøgning håber i er tilfredse med hvad i har læst. i må have en forsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.