Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning- Lalle


Victor Lalle

Recommended Posts

Personal infomation

 

Ingame navn: victor lalle                                                                                                                          

SteamID: STEAM_0:1:4544950

IRL fornavn: Victor                                          

Alder: 13

­-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

In game infomation

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har haft i noget Minecraft og garrys mod på en anden server er ikke længer fordi at jeg ikke var nok online + den lukkede ned

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg vil gerne hjælpe folk med deres problemer og gøre dem glade, jeg hjælper også tit de nye med fx regler eller andet de skal have hjælp til jeg læser ofte reglerne, jeg snakker tit med staff fx Biver, MikkDK mm. Jeg kender også til ”jobbet” syntes der er sjovt/ spændende at lave

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg kender en lille smugle til ULX kender nogle få commands. Jeg kender ikke så meget til det admin system som i har på stavox men lære hurtig, har se lidt staff videoer på youtube så lidt kender jeg (vis jeg bliver mod vil jeg godt have en liste med commands så jeg kan læse dem grundigt)

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulerer mig lidt dårligt på skrift da jeg ikke kan skrive præcist hvad jeg mener, jeg formulere mig godt mundtligt lidt for godt da jeg er meget snak saglig, ja jeg bruger mic, er også ofte på TS. Er dansker men kan også snakke engelsk vis der kommer ikke dansk tallene lande på serveren

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg for fri hver dag KL 13:30 undtagen mandag og torsdag der for jeg fri 14:20 i weekenden om fredag fra kl 13:40 til 0-1 om natten, lørdagen ca. fra KL 12 til KL 0-1 om natten og om søndagen KL 12 til 21:30 (sengetid i hverdage er KL 21:30) (står op ca 11 tiden) der er ikke taget forhold til lektier her men det tager ca en time – 30 min. (et billede af mit skema https://gyazo.com/098339fb266624a17812496311ddb071)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har en godt tonmodighed kan godt vente på en fx vis han skal uploade bevis til youtube eller lignede. Jeg elsker Darkrp det var en af grundene til at jeg købte garrys mod bare generelt RP. Jeg køre med aviser hver dag kl 15-16 tiden tager kun 15-20 minutter. Tager jobbet seriøst. Aktiv hver dag medmindre at der kommer noget i vejen.

Held og lykke til andre staff ansøge

Tak for at læse min ansøgning god dag :D

 

 

 

~Lalle~

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mike Hansen skrev:

+Rep

 

Flink

* Aktiv

* Kan regler

* God til RP

 

HELD OG LYKKE

//Mike Hansen

 

 

 

 

 

Betalt af lalle

 

tak<3

 

1 time siden, Biver skrev:

+Rep

 

  • Fin ansøgning
  • Aktiv
  • Kan reglerne
  • Venlig

 

//Biver :)

 

 

 

 

 

 

tak<3

 

1 time siden, MikkDK skrev:

+Rep

 

- Flink

-aktiv

-Kan reglerne

 

//MikkDK

 

 

tak<3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, BoiTheBuilder - Stavox.com skrev:

-REP

 

- Kalder staff for "so", "luder" og andre ting. Staff går selv med på den. Prøv dog at tænke på de mindre-årige...

 

- RP'er ikke, løber kun rundt og kalder staff og andre for "luder" og "so".

 

- Kan reglerne.

 

- Umoden.

 

 

Held og lykke!

hver person har sin egen mening. skal nok tænke over det ps de kalder også mig so og luder, vi siger det for sjov

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.