Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request.


Fluffy

Recommended Posts

SteamID:   STEAM_0:0:74864846

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg ikke har spillet Garrys mod i snart et år, og vil gerne vende tilbage til serveren. Jeg har forbedret mit "RP" meget siden sidst, og fortryder virkeligt det jeg har gjort. Jeg var dum dengang jeg blev banned, og tænkte mig virkelig ikke om. Jeg har en del venner der spiller derinde, og jeg vil gerne med ind, men jeg blev banned og det fortryder jeg virkelig alt det jeg gjorde. Jeg har holdt en pause med Garrys mod, og vil gerne starte med at spille det igen, og jeres community er det eneste der siger meget noget. Jeg har også brugt rigtig meget tid herinde, og jeg vil gerne bevise over får jer, at jeg godt kan opføre mig ordenligt nu. Jeg vil gerne bidrage til at ikke lave de samme fejl, som jeg blev banned får, og i det hele taget slet ikke lave nogle fejl. Jeg vil gerne unbannes, fordi jeg har set hvordan jeres community har vokset sig stort siden jeg sidst var inde, og jeg vil gerne være en del af det, hvis jeg får denne chance. Jeg vil gerne overholde reglerne nu, og gøre så meget jeg kan får ikke at begå dumme fejl. Jeg har virkelig fortrudt det jeg har gjort, og jeg vil gerne have denne sidste chance.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:74864846 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Rdm Failrp x 2 'Jaja Demote dig selv' flabet, FLygter fra case, Nlr, Skyder admin i case x 2,prop pu

Navn: ?ri?le?

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-08-16 18:07

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har fået os en god snak på teamspeak.

Jeg er kommer frem til at give dig en "betinget unban" til vores servere, hvilket vil sige at hvis vi tager dig for noget ligene igen, så ryger du permenet ud igen, uden mulighed for tilgang igen. 
Du virkede som om du var fattet over hvad du havde lavet, og var klar til at prøve igen, samt holde dig på den rigtige side af reglerne grundet det halve år du har været ude.
Vi ses ingame.
-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.