Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Mddi


DoktorDim

Recommended Posts

Dit ingame navn: DoktorDim Europa

Staff ingame navn: Middi 

Dit steamID: STEAM_0:0:127515814

Staff SteamID: STEAM_0:1:59753919

Forklar situationen: Jeg kommer op i et læge hus hvor jeg ser Cyka Står og skyde en som vil have aktiv dødshjælp, hvorefter jeg arrestere Cyka for at hjælpe andre med aktiv dødshjælp.

Jeg går så ud og arrestere joneswolf10 for at prøve at få aktivdødshjælp, hvorefter joneswolf10 vælger at kalde på en admin for RDA, og så kommer Middi og forklare mig at det var RDA da jeg ikke må arrestere en som vil have aktivdødshjælp, men det må jeg godt. Jeg får også besked på at det vil være RDM hvis en læge skyder en for at få aktivdødshjælp, men igen det må man også godt. Jeg kommer så op i rummet på TS3: "Supportrum #1" hvorefter en fortæller mig at hvis jeg vil gøre mere ved dette skal jeg lave en staff klage på Middi.

Beviser: Ikke relevant.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke tilladt at arrestere en som ønsker aktiv dødshjælp.

Det er dog tilladt at arrestere personen der tilbyder aktiv dødshjælp.

Samtidigt, er det ikke RDM at skyde nogen som læge, der gerne vil have aktiv dødshjælp.

Jeg kunne godt tænke mig at høre @Middi-Pulsens side af historien.

Link til kommentar
Del på andre sites

Alt er skrevet mere eller mindre som det skete.

 

Jeg husker ikke lige hvad jeg sagde i forhold til RDM. Jeg husker det som, at en læge skød personen fordi han var lavt på HP. - Altså at læge skød ham uden den anden persons tilladelse. Det kan meget nemt være mig der husker forkert, så det skal i endelig ikke hænge mig op på.

 

Jeg forstår ikke helt hvad denne staff klage går ud på. Jeg forklarede til dig at du ikke skulle arreste ham der bad om aktivdødshjælp. Jeg forklarede det en del gange,  men du lod ikke til at forstå det. Jeg mener også jeg nævnte, at du kunne spørge en anden admin, hvis det skulle være 101% confirmed. Senere kom du også på ts'en, og der blev det forklaret af flere admins. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Middi-Pulsen said:

Alt er skrevet mere eller mindre som det skete.

 

Jeg husker ikke lige hvad jeg sagde i forhold til RDM. Jeg husker det som, at en læge skød personen fordi han var lavt på HP. - Altså at læge skød ham uden den anden persons tilladelse. Det kan meget nemt være mig der husker forkert, så det skal i endelig ikke hænge mig op på.

 

Jeg forstår ikke helt hvad denne staff klage går ud på. Jeg forklarede til dig at du ikke skulle arreste ham der bad om aktivdødshjælp. Jeg forklarede det en del gange,  men du lod ikke til at forstå det. Jeg mener også jeg nævnte, at du kunne spørge en anden admin, hvis det skulle være 101% confirmed. Senere kom du også på ts'en, og der blev det forklaret af flere admins. 

 

Hej Middi,

 

Det var mig der var lægen, som tilbød aktiv dødshjælp.

Joneswolf10, som var hjemløs, på daværende tidspunkt, kom til mig og spurgte om Aktiv Dødshjælp.

 

Efter at han har spurgt mig, trækker jeg min OTS og begynder at skyde ham,

Da DoktorDim og nogle andre betjente, vælger at rushe ind i mit lægehus (Brandstationen)

Selvfølgelig arrested de mig, da jeg stod og skød på en anden borger, derefter vælger DoktorDim så at arreste,

Joneswolf10, for at ville have aktiv dødshjælp.

 

//Cyka

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.