Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til fodgængerovergang på Rockford


Teta

Recommended Posts

Efter jeg er begyndt som staff på Stavox, har jeg fundet ud af hvor utrolig mange CDMs der sker på vejen foran spawn på Rockford serveren. Grunden til den store aktivitet på vejen, er at den er et knudepunkt for infrakstukturen i mappet, men også fordi de mange players der joiner, skal på den anden side af vejen, da det ofte er på den anden side af vejen gunshops holder til. 

 

Derfor vil jeg foreslå vi laver en fodgængerovergang til spillerne, hvor at de kørene har ansvaret for at holde tilbage for dem der skal over vejen.

Glæder mig til at hører jeres reaktioner! 
-Teta 

sss.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutes ago, Teta said:

Efter jeg er begyndt som staff på Stavox, har jeg fundet ud af hvor utrolig mange CDMs der sker på vejen foran spawn på Rockford serveren. Grunden til den store aktivitet på vejen, er at den er et knudepunkt for infrakstukturen i mappet, men også fordi de mange players der joiner, skal på den anden side af vejen, da det ofte er på den anden side af vejen gunshops holder til. 

 

Derfor vil jeg foreslå vi laver en fodgængerovergang til spillerne, hvor at de kørene har ansvaret for at holde tilbage for dem der skal over vejen.

Glæder mig til at hører jeres reaktioner! 
-Teta 

sss.jpg

Synes det lyder som en super fed ide faktisk. Der ville blive langt færre CDM'S i spawn.

 

+REP

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, Marcuss said:

Jeg tror "kørende"vil være fuldstændig ligeglad med det fodgængerfelt.

Jeg er ret enig med Marcus. Det er de færreste der stopper for et rødt lys, et stopskilt eller en fodgængerovergang.

Så tror at det ikke vil gøre nogen forskel, om det er der eller ej. Dog er idéen fin nok, men folk vil være ret så ligeglad. 

Man kan sige, folk må jo bare lære at kigge sig for, inden de går over vejen. Alle folk løber jo bare frem og tilbage på vejen, og tænker ikke videre over, om der måske kunne komme en bil i høj fart og køre en ned.

 

Man kan sige, det er vel folks eget problem hvis de bliver kørt ned "på vejen", da det vel ikke vil gælde for CDM.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg er ret enig med Marcus. Det er de færreste der stopper for et rødt lys, et stopskilt eller en fodgængerovergang.

Så tror at det ikke vil gøre nogen forskel, om det er der eller ej. Dog er idéen fin nok, men folk vil være ret så ligeglad. 

Man kan sige, folk må jo bare lære at kigge sig for, inden de går over vejen. Alle folk løber jo bare frem og tilbage på vejen, og tænker ikke videre over, om der måske kunne komme en bil i høj fart og køre en ned.

 

Man kan sige, det er vel folks eget problem hvis de bliver kørt ned "på vejen", da det vel ikke vil gælde for CDM.

 

Tror ikke man får carban hvis folk selv står på vejen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis vi tager evo så får man ikke våben tilbage hvis man dør på et fodgænger overgang men det bliver taget som at stå på vejen sp tænker ikke de ville ændre noget for så skulle de jo også være sådan på evo også kan man umuligt køre inde i byen på evo da der hele tide  render folk på vejen der inde

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Alex said:

Hvordan skal en admin kunne se om det er med vilje eller ej hvis de står på vejen?

 

Vi kan se, hvor hurtigt bilen har kørt da den ramte. Derudfra kan vi vurdere om bilen har forsøgt at standse eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Willy said:

 

Vi kan se, hvor hurtigt bilen har kørt da den ramte. Derudfra kan vi vurdere om bilen har forsøgt at standse eller ej.

Okay :D

47 minutes ago, Dimitri Petrenko said:

I kunne også lave såden en "Bro" Over vejen, sådan at man ikke blev kørt ned hvergang man skal over.

Eller lave lidt strengere regler som "Kør over for fodgængeroverfælt, imens der er gående der" bliver man arrested.

Det behøver da ikke at være en regel? Det er at bruge sund fornuft ;) Man skal også vente for fodgængere i danmark <-

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det så svært at kigge sig for inden man går over vejen? Kan virkelig ikke se hvorfor dette skal laves når man bare kan se sig for inden man går over. Jeg tænker ved et fodgængerovergang vil folk måske lige stå stille hvor de så bliver kørt ned og så vil de kalde admin for cdm osv. Kig jer for inden i går over vejen det er ikke så svært tager ikke så lang tid og det er også noget man gør IRL.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.