Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye Printere


magbach

Recommended Posts

Jeg syntes at det er på tide at få nogle nye printere ind på Stavox, da de gamle ikke er særligt interessante. Jeg har set mange printere der har mange flere muligheder og er "sjove" at bruge. Jeg ser frem til at serveren får nogle nye printere. Hvis folk er enige. KOMMENTER! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg Kunne godt tænke mig en lidt mere avanceret printer. Foreksempel hvis printeren nu havde coolers, overclocker osv. Man kunne også Lave printeren grå/sort, så ville printeren være lidt mere neutral. Jeg elsker ideen med lvl på enten printeren eller bare "printing" level (så man kan få flere printere efter lvl).

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, SimoN said:

Jeg lavede for længe siden et forslag om, at de skal bruge strøm. 

Dog blev der ikke rigtig taget så godt imod det, og jeg tror også at mange nye spillere ville have svært med at starte.

Tror ikke det var det som var problemet. For vi snakkede jo om strøm i huse. Men hvordan skulle en propbase så få strøm? En generator? Og hvad skal den lave det af?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, DetBareMads said:

Tror ikke det var det som var problemet. For vi snakkede jo om strøm i huse. Men hvordan skulle en propbase så få strøm? En generator? Og hvad skal den lave det af?

De skal bare trække en lang forlængerledning fra et hus et eller andet sted :)

Brug naboens strøm, så bliver de glade.

Link til kommentar
Del på andre sites

Printere med strøm er måske ikke den bedste ide. Jeg kunne godt tænke mig at man kunne få et "skill lvl" i printing ved at samle penge op fra printeren. senere får man så nyere og bedre printere. Eller printere der bare bliver bedre jo længere tid man har dem, så vil folk "farme" printere og være mere interesseret. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.