Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny server - Nyt Map!


Teta

Recommended Posts

Som mange af jer er klar over er server 3# netop lukket grundet manglende aktivitet og aktive playere. Jeg mener personligt at grunden til server 3 aldrig fik den store succes var fordi man valgte det forkerte, for med de to andre servere der konstant er fyldte i rush hours, er der et reelt potientiale i en server 3#.

 

Jeg har siddet og spekuleret over hvilket map man i så fald skulle vælge, og er kommet frem til nok et af de bedste rp maps jeg selv nogensinde har spillet, nemlig Evocity2!

 

Evocity2 er nok et af de mest gennemførte maps jeg har spillet til dato, og rummer et stort udvalg af muligheder, grundet mappets enorme størelse, og dets egenskaber for spillet! Ydermere er infrastrukturen i mappet så god, at du stadig kan komme rundt i hele mappet som ny uden bil, da der er to metro linjer.

 

Jeg har et link her til lidt billeder fra mappet til dem der ikke kender det: https://facepunch.com/showthread.php?t=1490504

 

Som sagt er det et enormt map, der virkelig kræver ressourcer, men det er jeg sikker på DyNato & Metro kan gøre os klogere på, og kapaciteten kan række.

 

glæder mig til at se jeres reaktioner! 

-Teta

(skrevet på en Ipad i flyveren hjem fra Budapest, så jeg tager mine forhold for fejl osv!)

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Jeg har spillet dette map før på en engelsk server, og det var super fedt!

Især det med metro linjer, og at mappet var så stort.

Tænker også at man kunne lave et fedt patrulje system som politi på mappet da det er rimeligt stort, så lad os håbe at det bliver til noget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se hvad du mener. Dog tror jeg ikke ligefrem af så stort et map vil have stor gavn. Tror faktisk det ville gøre det modsatte.

 

I starten da Rockford kom ud, og da vi ikke have begge servere fylde hele tiden, var det somom at det bare blev brugt til kun at lave penge. Altså gemme sig langt væk fra alle, og ikke lave andet. Altså intet RP. Det var først efter noget tid da folk begyndte at spille derinde, og at vi kunne have 2 fulde servere konstant.

 

Har dog en anden løsning hvis lige præsis dette map skulle være en ting så skal man gøre det til "Main mappet". Altså gøre det til server 1, og gøre det andet evo til en evt 3. Dette vil nok være løsningen på evt for lidt spillere på så stort et map.

 

Men efter alt det kedelige, så syntes jeg faktisk mappet er fedt nok. Tror bare vi skal gøre som jeg skriver ovenover

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DetBareMads said:

Kan godt se hvad du mener. Dog tror jeg ikke ligefrem af så stort et map vil have stor gavn. Tror faktisk det ville gøre det modsatte.

 

I starten da Rockford kom ud, og da vi ikke have begge servere fylde hele tiden, var det somom at det bare blev brugt til kun at lave penge. Altså gemme sig langt væk fra alle, og ikke lave andet. Altså intet RP. Det var først efter noget tid da folk begyndte at spille derinde, og at vi kunne have 2 fulde servere konstant.

 

Har dog en anden løsning hvis lige præsis dette map skulle være en ting så skal man gøre det til "Main mappet". Altså gøre det til server 1, og gøre det andet evo til en evt 3. Dette vil nok være løsningen på evt for lidt spillere på så stort et map.

 

Men efter alt det kedelige, så syntes jeg faktisk mappet er fedt nok. Tror bare vi skal gøre som jeg skriver ovenover

Super fed ide.

Jeg tænker også at hvis der er 55 spiller på, så vil der komme RP selvom mappet er stort.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
26 minutes ago, Simwii said:

Vi har fået lavet 60 slots, så spørgsmålet er om der er behov for det? 

Jeg har næsten aldrig problemer med at joine og hvis jeg har, er det fordi jeg kommer sent på.

 

ELLERS +Rep herfra. Elsker det map!

Har nogen lunde samme mening som Simwii, er der behov for det?

Når der foreksempel var server tre, var den næsten aldrig fyldt, og tænker også at mappet virker for stort.

Ellers super fed idé.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 22/2/2017 at 08:36, Simwii said:

Vi har fået lavet 60 slots, så spørgsmålet er om der er behov for det? 

Jeg har næsten aldrig problemer med at joine og hvis jeg har, er det fordi jeg kommer sent på.

 

ELLERS +Rep herfra. Elsker det map!

altså jeg kommer hjem kl 16 fra skole (når jeg er med bus) så kan jeg sidde i 30 min med 4 auto joinere på og kommer ikke ind på serveren dog når jeg cykler eller bliver hentet er det ikke noget problem at komme ind på serveren for så er jeg hemme kl 15:30

Link til kommentar
Del på andre sites

Simwii og Kurdi, jeg er meget uenige med jer på det punkt. Det er for fedt vi har fået udvidet vores mulighed for spiller tilgang til de nuværende servere, men vi har stadig et problem. Stavox lokker flere og flere spillere til sig, men taber potentialet i det serverne bliver fyldt, og man derfor ikke kan joine. Jeg mener stadig, trods de 60 slots, at vi har en utrolig stor tilgang af spillere hver dag på begge servere, og mener helt sikkert at en server 3 kan tage noget af presset, og få fordelt mængden ud, og samtidig lokke flere spiller til, i det vi skaber ny plads på de nuværende servere. 

 

Tak for jeres input på tråden. 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Teta said:

Simwii og Kurdi, jeg er meget uenige med jer på det punkt. Det er for fedt vi har fået udvidet vores mulighed for spiller tilgang til de nuværende servere, men vi har stadig et problem. Stavox lokker flere og flere spillere til sig, men taber potentialet i det serverne bliver fyldt, og man derfor ikke kan joine. Jeg mener stadig, trods de 60 slots, at vi har en utrolig stor tilgang af spillere hver dag på begge servere, og mener helt sikkert at en server 3 kan tage noget af presset, og få fordelt mængden ud, og samtidig lokke flere spiller til, i det vi skaber ny plads på de nuværende servere. 

 

Tak for jeres input på tråden. 

-Teta 

Kan godt se hvad du mener.

Men jeg mener at foreksempel Evo2 vil blive et for stort map, til de menesker der vil spille på den.

Det her kan jo også bare være mig der er helt forkert på den, men dette er mit synspunkt.

//Kurdi Hurdi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.