Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request af Klovn


Martin_VA

Recommended Posts

Hey DyNATO

 

Er det muligt at blive unbannet, da jeg ikke mener at der var grund nok til at banne mig i første omgang..

En kort forklaring: Jeg var Hitman og skulle dræbe borgmesteren, en betjent lukker døren op for mig, og jeg løber ind.

Betjenten opdager det, og løber tilbage efter mig, han spørger hvad jeg laver her?

jeg forklarer ham at jeg kommer fra AHH et rengøringsfirma, hvorefter betjenten taser mig, og lille john skyder betjenten.

Lille john var på det tidpunkt igang med at raide borgmesterens hus.

Lille john går igang med at åbne døren, han når lige at åbne døren inden jeg fortæller ham at der en nemmere vej ud.

Jeg løber gennem døren og hopper op på taget.

Lille John følger efter, og han spørger mig om hvad der er bedst at bruge til en M14, lyddæmper eller uden..

Der bliver skudt med en M14 i samme øjeblik med at borgmesteren kommer hjem!

Jeg siger til Lille John at han bliver nød til at gå nu! Han hopper ned fra taget, og tager sin lille golf og kører væk!

Hvorefter at han skriver Raidet er færdigt.

På det tidspunkt tager jeg min M14 frem, og sigter mod døren i håb om at borgmesteren kommer så jeg kan skyde ham!

Borgmesteren får listet sig om bag mig, hvorefter han skyder mig..

Jeg dør!! og tænker at det var RDM da han ikke havde KOS skilt

Jeg skriver til en ADMIN, om det er RDM?

NoName ankommer, og vi bliver hevet op på et tag, og borgmesteren siger at han har optagelse af det hele. Lille John og jeg kommer med vores forklaring.

NoName fortæller mig at det var ok at borgmesteren skød mig, da jeg stod på borgmesterens grund med et våben! Nu virkede ADMIN sagen til at være færdig og NoName forsvinder uden at forklare os hvad der kommer til at ske!!

Der går lidt tid,og så står der på min skærm at jeg er blevet banned for RDM og for at lyve for forskellige staff, og at beslutingen er taget af flere ADMINS.

jeg har talt med, og vist videoen til flere staff. 

HansiSkitz, Holst, TheRandomGamePlay, MILLER (Alfa Mikkel) og Perfectonshot og ingen af dem kan se hvorfor jeg er blevet banned..

 

Håber at du vil tage mig sag op med nye øjne, og lade mig spille med igen..

Hilsen

KlovnDK   STEAM_0:1:111616843    http://steamcommunity.com/profiles/76561198183499415/

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:111616843 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Rdm - Lyver overfor staff x 2 - Beslutning fra flere staff - Failrp - Kalder admin uden grund - Har været banned utroligt mange gange (nounban)

Navn: Klovn

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 01-11-16 17:51

Link til kommentar
Del på andre sites

Uanset hvor småt DET der regelbrud er, havde du en periode hvor du blev banned konstant.

Du fik ekstra chancer hele tiden, og fik at vide at 'Nu er det sidste chance'.

Tænker lidt, at med alle de regelbrud du har lavet, at det ikke rigtigt giver mening at unbanne dig igen.

Hvis du mener, at du virkeligt kan give noget positivt til vores community, så kan vi jo godt overveje det...

Men ellers tænker jeg ikke at et unban er særlig aktuelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1) jeg ville opfør mig ordenligt
2) har været banned i flere måneder

3) jeg har fået et arbejde fra klokken 09:00 om morgen til 14:00
4) jeg ved godt at jeg har lavet meget lort inde på serveren men jeg savner at spiller derinde
5) det ville ikke ske igen og hvis det gør så laver jeg ikke en ny unban request for at spilde jeres tid
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Klovn said:

2) har spillet meget arma 3 så jeg er bedre til at følge reglerne

Det er jo på ingen måde de samme regler.

Og det at du vil opføre dig ordentligt, har vi jo sådan set hørt før...

Hvis du ikke kan finde på nogle bedre grunde, kommer du ikke ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.