Hop til indhold
Stavox

[Solved] Greenberg staff klage


CroxX #Kawer

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kasper
Staff ingame navn: Greenberg
Dit SteamID: STEAM_0:1:61797980
Staff SteamID: STEAM_0:0:57216455
Forklar situationen: Vi har haft en del problemer med admin sager
pga et raid som det hele startede med (Teta og MadsKC)
Teta og MadsKC var i tvivl om hvad de skulle gøre her,
så de sagde vi skulle forklare det til ham Andrew Jordan 
forklare det og efter det prøver jeg at sige noget hvor 
Greenberg så afbryder mig og jeg siger gider du ikke bare 
lige lade mig snakke færdigt?`også sagde han nej og slap af 
eller du kan få 10 min i jail og bagefter lav en unban request 
(ved ikke helt hvorfor han sagde det, er ikke banned) og på den
måde han snakker til mig synes jeg ikke er fair, man skal snakke 
pænt til alle men han bruger en meget nederen attitude til/mod mig
jeg spurgte ham om jeg måtte snakke og sagde lad vær' med at afbryde mig også siger han næ det gider jeg egentlig ikke.
(Fik ikke lov til at forklare situationen)
Bevis: https://youtu.be/6UbjX3nDuCE

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du får fortalt af MadsKC skal du tage det roligt. Det fortæller jeg dig også! Jeg kommer der over for at hjælpe jer, fordi de andre staffs ikke ved hvad de skal gøre. Jeg spørge dig stille og roligt ind til diverse ting for at hjælpe dig og din ven, som har et problem. Da du vælger at snakke på den måde du gør, så får du tilbage fra samme skuffe. Hvis ikke du kan snakke ordentligt og hisse dig lidt ned så kan vi ikke snakke. Jeg har lidt svært ved at finde mig i den tone du kommer op i, og derfor siger jeg til dig at hvis du ikke kan køle ned kan du få jail. Hvis du stadig fortsatte ville du bare ende med at få et ban, og derfor nævner jeg unban request. Derudover får jeg afvide af de andre staffs, at de allerede har fortalt dig det samme som jeg fortæller dig, og kan derfor ikke forstå hvorfor i skal have 3 forskellige staffs til at fortælle jer det samme. Derudover vælger du selv at du ikke vil fortsætte casesn, og derfor siger jeg til dig at så kan i ikke få hjælp fra staff. Det er jo spild af vores og jeres egen tid at vi skal gå igen, fordi i ikke vil fortsætte. Jeg truer dig derudover ikke med jail fordi jeg afbryder dig, men på grund af din tone.

I får allerede fordelen ved at han er jailet udenfor sin base. I ved at han kan komme den vej fra og burde jo så også have endnu en fordel. Så kan ikke helt forstå du brokker dig over det. Hvis han var jailet inde i sin base ville han jo også kunne skyde på jer og eventuelt dræbt jer. Det ville have skabt endnu en case fordi i så ville have brokket jer over at han skyder jer ud af jail, og derfor bliver han jailet udenfor basen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Og Jeg begyndt kun at blive irriteret pga du blev ved med at afbryde mig og derfor laver jeg også den her, fik aldrig sagt min sætning færdigt.

 

 

Okay, jeg vil starte med at sige Ja men altså han fik jo en "fordel" ved at blive jailed udenfor basen så han kunne tage os bagfra nu skulle vi til at tage os af folk bagfra også også var det ikke en "fordel" for os fordi de skabte bare flere problemer som kunne spilde tiden så han kunne skyde os bagfra hvilket han gjorde i admin sag, hvor vi ikke fik lov til at komme tilbage og fortsætte 

 

Men jeg blev faktisk sådan lidt for jeg ban nu eller? fordi du sagde at du burde også lave en unban request. Synes faktisk ikke du burde true folk med Jail og ban, ved ikke om i admins på "true" folk med ban osv.

 

-Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutes ago, CroxX #Kawer said:

Men jeg blev faktisk sådan lidt for jeg ban nu eller? fordi du sagde at du burde også lave en unban request. Synes faktisk ikke du burde true folk med Jail og ban, ved ikke om i admins på "true" folk med ban osv.

Hvordan skal jeg så komme i kontakt med dig? Du vil jo ikke høre efter til sidst hvor jeg kommer med truslen? Skal jeg bare lade dig sejle din egen sø også ikke hjælpe dig når du kalder på en admin? Hvis du har en grim tone så er det meget svært at have en ordentlig samtale med dig og så kan vi ikke hjælpe dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal bare lade mig snakke færdigt, jeg spurgte pænt om jeg lige måtte sige noget og i ikke afbrød mig også afbrød du mig alligvel kan du ikke bare lade mig snakke færdigt?

Det var de andre Mods der kaldte på dig ikke mig, men jeg ville bare lige forklare det fordi de sagde jeg skulle forklare situationen så havde jeg noget Andrew Jordan glemte at sige også vælger du at afbryde mig.

 

Og jeg fik kun en grim tone da du blev ved med at afbryde mig og true mig med ban og jail

 

-Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, CroxX #Kawer said:

Og jeg fik kun en grim tone da du blev ved med at afbryde mig og true mig med ban og jail

Det du sagde var jo ikke noget nyt. Derfor bliver jeg nød til at få flere informationer som jeg ikke allerede har fået. Derudover truer jeg dig først efter din tone ændre sig. så det passer jo ikke helt det du siger.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, CroxX #Kawer said:

Blev sur fordi du afbrød mig der ændrede min tone sig 

og skulle bare være sikker på du faktisk havde forstået min mening, i det jeg sagde.

Prøv lige at forklar hvad jeg sagde så jeg er sikker :)

 

 

-Kasper

Jeg er fuldstændig enig med din klage, har lige været i case med ham, hvor jeg fik permban for mass rdm, greenberg lyttede ikke på mig en eneste gang, havde en dårliig attitude og virkede ret irriterende (ligesom mig :D) tidligere havde jeg også kaldt på admin, han lyttede knap på mig, og så fløj han stille og roligt bare væk, ind i en væg.... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo fuldt ud tilladt for en staff, at oplyse dig om konsekvenserne ved at bryde reglerne.

Det er ikke det samme som en trussel, at fortælle dig at du får ban hvis du fortsætter.

Siden du har slettet din video på YouTube, kan jeg jo ikke rigtigt se noget bevis på noget andet.

Hvis du mener at Greenberg har gjort noget forkert, må du komme med et bevis, eller noget der rent faktisk kan bruges til noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.