Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Paki


Paki

Recommended Posts

In-Game Navn: Paki

SteamID: STEAM_0:1:43870919
IRL Fornavn: Sofus
Alder: 16

--------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg synes personligt selv, jeg har meget erfaring angående administrativt arbejde inden for Garry's Mod. Jeg har kørt en server med tre andre gutter under navnet "Ultra-Gaming". Før det, var jeg administrator på nogle Trouble in Terrorist Town servere, CasualBanana's og Hoxtons TTT. Senere hen fangede DarkRP mig helt vildt, og derefter blev jeg administrator på diverse DarkRP servere, heriblandt ByB Servers og Vontia-Gaming. Efterfølgende prøvede min ven og jeg at starte en server igen, men projektet blev hurtigt stoppet igen, grundet ingen af os havde tiden til det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet, fordi at som sagt ovenover har meget erfaring. Plus at jeg har spillet Garry's Mod siden 2007, og har mellem 4 og 5 tusind timer i spillet. Jeg arbejder bl.a. også som servicemedarbejder, hvorfra jeg har fået et høfligt og venligt sprog, når det nu kommer til stykket. Jeg er også meget aktiv, så ville tit kunne være der, hvis en spiller mangler hjælp til diverse ting.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har meget erfaring med ULX. Kan alle de basale commands i hovedet. Jeg har også sat det op et par gange selv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg har ingen problemer med at formulere mig skriftligt, eller for den sags skyld mundtligt. Jeg bruger min mikrofon hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag. Tiden på dagen er afhængig af skole eller arbejde. Nogle dage kan jeg for eksempel være online fra 12:30 til 23:00 (eller mere), og andre kommer jeg måske først på 20, hvis jeg nu for eksempel har en vagt. Hovedsageligt er jeg på hver dag op til flere timer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtigt, i må meget gerne stille spørgsmål nedenunder, så svarer jeg gerne på dem. :)

 

Med venlig hilsen

Paki

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.