Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - BoostedAnimal :D


BoostedAnimal

Recommended Posts

Ingame navn: BoostedAnimal


SteamID: STEAM_0:0:45197944 


IRL fornavn: Magnus


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har haft min egen minecraft server i godt 4-5 måneder, da jeg var mindre og min egen css server i ca 2 måneder :D Min minecraft server blev ikke rigtig stor men mest brugt til at spille på med mine venner, til sidst gad vi ikke at bruge den mere så vi valgte bare at lukke den ned. Min css server blev heller ikke særlig stor, den blev også brugt til det samme som minecraft serveren og lukkede af samme orsag. MEN! jeg har også været staff herinde før som mange måske kan huske (sagde op for lidt over 1 uge siden :speechless) hvor jeg var det i en godt 2-3 måneder :D Jeg tror ikke at jeg har lavet noget lort og håber at i vil have mig tilbage hvis det self ikke gør noget :D 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes i skal vælge mig, fordi at jeg kan finde ud af at klare en case ordenligt og jeg altid er positiv i cases. jeg har også været tidligere staff herinde og har en masse erfaring med adminstrative jobs! :D jeg taler også flydende dansk så jeg kan forstå hvad folk siger (no shit sherlock :speechless). Jeg har også spillet på stavox i 600 timer! har væet staff i 300 timer af min playtime på stavox og vil fortsat få flere timer inde på serveren :D jeg kan også næsten alle regler, har læst reglerne igennem massere af gange og hvis jeg har problemer spørg jeg bare højere staff medlemmer som kan hjælpe mig med mit arbejde. Derudover er jeg god til at holde mig rolig i casen hvis personen vælger at svine mig til, kan jeg godt holde de ord i mig jeg har lyst til at kalde ham :D tænker også jeg har meget potentiale med at være staff nu hvor jeg har været det før herinde :D

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja! jeg har massere af erfaring med ulx, fordi at jeg self har været staff herinde for nyligt. Kan huske alle de nødvendige commands og alt det jeg skal kunne ;) 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg har det nogengange lidt svært ved, at udtale tingende ordenligt men det påvirker ikke mig rigtigt ingame :D jeg skriver kun hvis jeg skal have fat i en person der ikke er tæt på mig :) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg har tid til at være på alle ugens dage :D jeg smider mit skema nedenunder (#jegmagterikkeputtetiderneind) så i kan se de tider jeg har fri :) men ellers er jeg på i weekenden og kan sagtens tage cases tidligt om morgenen om lørdagen. 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går pt i 8 klasse og kører med aviser i fritiden :D De skal være uden inden 16:30 og så skal jeg tidligt op om morgen lørdag :D Jeg har det også med at være lidt genert men det går an på hvordan personen er. Jeg er tit en meget positiv person med mindre jeg blir pissed af :D Jeg sagde op fordi jeg mente jeg havde brug for en pause og bare lade vær med at tage nogen cases :D ellers må i ha en fortsat god dag :D 

dad03e4168b7ccd6f9dca186143153b1.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Morten Pedersen Stavox,dk said:

+REP 

 

Fortjener helt klart at være staff herinde. Aktiv, Venlig, gammel staff, detaljeret, men lidt kort ansøgning, og kan reglerne.

 

 

4 minutes ago, Biver said:

+Rep

 

  • God ansøgning
  • Aktiv
  • Venlig
  • Gammel staff
  • Kan reglerne 

 

//Biver :) 

 

 

4 minutes ago, Lone said:

+rep

-Har været Staff før

-Kender regler

-Pisse fræk

 

 

5 minutes ago, JimmiGaming2908 said:

+rep 

gammel staff

lugter

 

 

Tak allesammen ^_^ undtagen biverKappa

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-reputation til denne onde dreng.

- scammer

- grim

- dum 

- lugter

- ond

- har aldrig været staffKappa

(som I måske kan fornemme, kan der forekomme ironi)

 

Ej, stor +rep til Magger

- gammel staff

- kan regler

- dedikeret

- aktiv

- vild til at være hjemløs

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Jwztein said:

-reputation til denne onde dreng.

- scammer

- grim

- dum 

- lugter

- ond

- har aldrig været staffKappa

(som I måske kan fornemme, kan der forekomme ironi)

 

Ej, stor +rep til Magger

- gammel staff

- kan regler

- dedikeret

- aktiv

- vild til at være hjemløs

 

Tak B B|^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

- siger op og laver en ny ansøgning

- failrp

- kan ikke reglerne

- fail raider altid

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+rep

- kan reglerne

- min tykke dreng<3

- moden

- gammel  staff

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutes ago, Supreme said:

+REP

-Gammel staff

-Savner dig

-Du dum du sagde op fjollegøj

-Moden

-Kan reglerne

 

28 minutes ago, TheRandomGamePlay said:

-rep

- siger op og laver en ny ansøgning

- failrp

- kan ikke reglerne

- fail raider altid

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+rep

- kan reglerne

- min tykke dreng<3

- moden

- gammel  staff

Ville bare have en pause :( ik mob>:(

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

En tidligere super dygtig admin
Har en dejlig toné når du snakker med folk

Super flink fyr, der har en god tilgang til alt. 

Når dette er på plads vil jeg bare hører dig. Når nu du stort set lige har sagt op, fordi du kørte lidt død i det, eller det blev for meget, hvad har du så tænkt dig at gøre for at dette ikke sker igen? For ellers er det jo lidt forgæves det hele hvis du forstår mig ;-)

Udover det, kæmpe +Rep herfra, krydser fingre for dig
 

Held og lykke!
-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Teta said:

+Rep

 

En tidligere super dygtig admin
Har en dejlig toné når du snakker med folk

Super flink fyr, der har en god tilgang til alt. 

Når dette er på plads vil jeg bare hører dig. Når nu du stort set lige har sagt op, fordi du kørte lidt død i det, eller det blev for meget, hvad har du så tænkt dig at gøre for at dette ikke sker igen? For ellers er det jo lidt forgæves det hele hvis du forstår mig ;-)

Udover det, kæmpe +Rep herfra, krydser fingre for dig
 

Held og lykke!
-Teta

Tak :) og jeg tror bsre jeg skulle ha snakket med dynato om en lille pause :( men jeg kan ikke være bekendt at holde pause for cases som staff :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.