Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning Teta Armando


Teta

Recommended Posts

Ingame navn: Teta
SteamID: STEAM_0:1:26921587
IRL fornavn: Ben
Alder: 21

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har gennem tiden efterhånden spillet Garrysmod i over 6 år, og har så mange ingame timer så jeg næsten ikke vil stå ved det. Når det er slået fast må jeg konkluddere at 95% af min samlet spilletid har været i spilmodet PERP/DARK RP. Jeg har gennem min tid i Garrysmod både været serveradmin på nogle af de helt store communityes, og selv prøvet kræfter med at køre et community. Jeg startede i sin tid hos Asterixs gaming som serveradmin, som nok kun er de ældste Garrysmod veteraner der kender til. Et virkelig stort community med 6 servere spredt ud over hele verden, men primært med spillere i Europa. Min samlede admintid var godt et halvt år. Med tiden valgte ejeren desværre at tage røven på os alle, og stikke af med "pengekassen" fra vores fælles kasse der skulle gå til serveren, og lukkede derfor det hele ned.

Derpå åbnede et nyt community som mange af os spillere rykkede til, nemlig Imperial Community, også kendt som IC. Her var jeg server admin i godt et år, inden jeg sammen med nogle nære venner valgte at starte vores egen community, nemlig Keep-Gaming. Vi fik en utrolig god start, og en masse faste spillere, og tingene kørte bare i godt et halvt år, lige indtil nogle hackere fik adgang til serveren, og fik forpurret vores store indsats på at lave en god server. Jeg stod primært for al kodningen dengang, så det gjorde ekstra ondt i mit hjerte at alle de timer jeg nu havde lagt i dette var spildt. Og så alligevel ikke. Jeg fik gjort nogle utrolig gode erfaringer, som jeg kunne tage med mig videre, og som jeg nu er villig til at dele med Stavox fælleskabet. ;-) 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg føler jeg har en masse erfaring for mine mange år i Garrysmod som spiller, admin og server ejer som jeg kan tage med mig ind i det at være staff hos jer, og som jeg også gerne vil dele ud. At jeg er mere kvalificeret end andre på grund af det? ja det må være op til communityet at afgøre, jeg føler alle skal have en chance for at blive hørt, og udlevede også dette meget da jeg selv var admin i sin tid. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 Ærlighed er mig en meget vigtig egenskab. Derfor kan jeg svare at jeg absolut ingen kendskab har til ULX. Vi har kørt med andre platforme på de servere jeg har været på. Men jeg har en let tilgang til nye systemer, så derfor tror jeg ikke det vil blive mig nogen udfordring at arbejde med. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig, både skriftligt og mundtligt. Dog kan jeg til tider godt have en meget kontant tone i min stemme, men det er kun for at  understrege min seriøsitet og troværdighed. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du fx kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her ville jeg jo gerne som mange andre, slå et billede op af mit 7. klasse skoleskema op, hvor man let og overskueligt kunne se hvornår jeg var i skole, og hvornår jeg havde fri. Så let er det desværre ikke. Jeg er ansat hos DSB som lokmotivfører, hvilket vil sige at jeg har nogle meget varierede arbejdstider. Dette betyder dog at jeg især har mulighed for at være tilgængelig når andre ikke har. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 Jeg brænder for at spille darkrp, og nyder de "kicks" man får af en god rp situration. Lige så meget hader jeg folk der bevist forsøger at ødelægge det. Det vil jeg utrolig gerne være med til at sørge for kommer til at ske så sjældent som muligt så alle kan få deres gode moments i DarkRP som jeg har haft gennem årene.

Jeg har ikke meget mere herfra, hvis spørgmål som du mener jeg ikke besvarede uddybende nok, hold endelig ikke tilbage. Tilkendegiv endelig også gerne er + eller - rep nedenfor. Tak fordi du læste min ansøgning!

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutes ago, Casper "ålen" Albaek said:

neutral rep

+Lang ansøgning

-Aldrig set dig in-game

 

Tak for din kommentar Casper. 
Jeg synes hellere ikke du virker mig bekendt ingame, så jeg tror bare vi spiller på forskudte servere, så vi ikke støder på hinanden.
Det må vi lave om på i fremtiden ;-)

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, Houston said:

+REP

  • Har aldrig haft problemer med dig
  • Virker rigtig flink
  • Fin ansøgning
  • Lokomotivfører 

Jeg forstår dog ikke, at du kan den admin-erfaring du har uden at have kendsskab til ULX?

Tak for de fine ord. Nej jeg undre mig også lidt over jeg ikke har stødt på det, har lige siddet lidt i går nat og læst lidt op på det, men vi har brugt andre platforme jeg desværre ikke lige umiddelbart kan huske navnet på (kan være mine tidligere communities selv havde lavet deres admins tools. De var meget alternative, men det er også flere år siden.) På vores egen server brugte vi en anden tool via en stick med genveje til commands. Men hvad jeg kan læse mig frem til, er ULX jo en super god platform med nem tilgang til de forskellige commands, så tænker jeg nok skal komme efter det, hvis det bliver tilfældet ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, Houston said:

+REP

  • Har aldrig haft problemer med dig
  • Virker rigtig flink
  • Fin ansøgning
  • Lokomotivfører 

Jeg forstår dog ikke, at du kan den admin-erfaring du har uden at have kendsskab til ULX?

 

8 minutes ago, Teta said:

Tak for de fine ord. Nej jeg undre mig også lidt over jeg ikke har stødt på det, har lige siddet lidt i går nat og læst lidt op på det, men vi har brugt andre platforme jeg desværre ikke lige umiddelbart kan huske navnet på (kan være mine tidligere communities selv havde lavet deres admins tools. De var meget alternative, men det er også flere år siden.) På vores egen server brugte vi en anden tool via en stick med genveje til commands. Men hvad jeg kan læse mig frem til, er ULX jo en super god platform med nem tilgang til de forskellige commands, så tænker jeg nok skal komme efter det, hvis det bliver tilfældet ;-)

Du siger du har været staff på PERP, PERP bruger normalt ASSMOD som er et andet admin mod, så det er nok derfor @Houston eller Exsto er der vidst også nogen der bruger... Men sjældent ulx;) Og det der stick-tool du brugte er Godstick fra perp ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Alex said:

 

Du siger du har været staff på PERP, PERP bruger normalt ASSMOD som er et andet admin mod, så det er nok derfor @Houston eller Exsto er der vidst også nogen der bruger... Men sjældent ulx;) Og det der stick-tool du brugte er Godstick fra perp ;)

Nu du nævnte det, ja det var netop ASSMOD vi brugte på de to servere, og godsticken på vores egen (Var lettest at implementere på daværende tidspunkt). Tak! der er efterhånden nogle år tilbage i tiden :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

- kan ikke reglerne

- får meget ban

- flabet hele tiden

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+rep

- kan reglerne

- aktiv

- fin ansøgning

- moden

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.