Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - MadsKC


Jwztein

Recommended Posts

Hej Stavox-staff, jeg vil gerne ansøge om staff og håber på at joine teamet!

 

Ingame navn: MadsKC (skiftet fra Jwztein)

SteamID:         STEAM_0:1:25586824

IRL-navn:        Mads Kirkegaard Christiansen

Alder:              Jeg er 14 år, men bliver 15 om en måned.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?

Ja, det vil jeg sige. Jeg har flere gange været admin/moderator osv på forskellige servere, jeg har været på alt fra minecraft til teamspeak servers nærmest.

Jeg er derfra også vant til, at skulle foretage administrative ting - såsom cases - dog har jeg aldrig været admin eller haft en administrativ rolle på en Garrys Mod server.

Jeg har også før været ansvarlig for plugins på servere, hvilket satte ret mig ansvar på mine skuldre.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

- Jeg synes jeg skal være en del af staff-teamet, fordi at jeg først og fremmest elsker at have et ansvar.

- Jeg synes jeg skal være en del af staff-teamet, fordi jeg gerne vil bidrage med noget det fede community som der er på Stavox - hvilket jeg mener at jeg er istand til.

- Jeg synes selv, at jeg har godt styr på reglerne - og ellers har jeg dem altid åbent på en skærm ved siden af min primære spilleskærm - derfor vil der ikke være nogle misforståelser eller noget.

- Jeg kan argumentere for hvad jeg siger og jeg står fast ved hvad jeg siger, hvilket jeg synes er en vigtig egenskab for en person med ansvar/magten til at "styre" andres opførsel.

- Jeg er meget moden, hvilket vil styrke hvordan jeg er i cases, formulere mig i cases og at jeg godt kan være objektiv i cases.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Nej, desværre har jeg ikke nogen erfaring hvilket godt kan være et minus - men jeg har lige været inde og research lidt på det og fundet en command liste med alle ULX commands - umiddelbart minder de meget godt om alle de andre "admin commands" og bør derfor være ret nemt at lære.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Ja, jeg synes selv jeg kan formulere mig godt, både skriftligt og mundtligt - og bruger ofte min mic.

Jeg debattere ofte med andre (hvilket kan være godt og skidt), men alt i alt har det styrket min måde at formulere mig på.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Jeg har mulighed for at være på, fra når jeg har fri til jeg laver mine lektier om aftenen (hvis jeg har lektier for) 

Jeg vil hurtigt skrive mit skoleskema så du/I for et indblik i hvornår det ca er - laver lektier klokken 21:30 for det meste.

 

Mandag:   08:00-14:25

Tirsdag:    08:00-15:10

Onsdag:   08:00-14:25

Torsdag:   08:00-15:10

Fredag:    08:00-12:45

 

I weekenden kan jeg være på hele tiden - no mindre jeg skal til fodboldstævne, fødselsdag eller noget andet i den retning som gør jeg ikke kan.

 

Anden relevant information omkring mig

Kender ikke ULX systemet eller jeres admin metoder 100%, så ved ikke hvorvidt det vil være relevant eller ej - men jeg er farveblind, hvilket gør jeg ikke altid har helt nemt ved at se forskel på rød-grøn, brun-rød, brun-grøn (farver der kan minde om hinanden).

-----------------

Jeg har ikke voldsomt mange gmod played-hours, men størstedelen af dem er på serveren - og jeg har allerede godt styr på det, så det burde ikke trække ned - man kan sige at jeg er "integreret".

 

--------------

Det var alt jeg havde at sige, håber på det bedste

- Venlig hilsen

- Mads Kirkegaard. 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, NicoLN2002 I csgolabz.com said:

+++Rep

Kender reglerne, da han læser dem hvergang han er på toilettet.

Han kan demolish alle jeres admins, siden de ikke kan finde ud af reglerne .

 

Been there, done that.

tak for +rep hon

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.