Hop til indhold
Stavox

[Solved] x22gaming - Admin abuse (Bangrund - "Fuck dig")


NIxdk

Recommended Posts

Kære Stavox. 

 

Jeg er blevet perm banned fra jeres Rockyford server, udengrund hans ban grund er: "Fuck dig, "Jeg kan alt" + No "Unban" (som i kan se på billedet)

 

Ingame name: The Nixdk | Twitch.tv/Nixdk

Staff ingame: x22gaming

SteamID: STEAM_0:1:41258093

 

Jeg er PET, jeg får afvide af borgmesteren samt indsatleder, at jeg skal hente Thomas fordi han skal i retten. Han tilkalder en admin fordi han ikke vil, x22gaming vælger så at tage fat i min bil samt i mig og min ven, Vi får af vide at borgmesteren samt indsatlederen ikke bestemmer om han skal i retten eller andet. derefter siger jeg du bliver reported for det her. Så giver han mig ban grundlag på dette som i kan se på billedet. 

 

Jeg synes det er mega unfair at han giver mig BAN forever fordi han ikke kan regler. I kan selv tage fat i FossenDK og få hans afklaring. 

unfair ban.png

Samt jeg har kontaktet Jimboe på steam. 

 

Som gamle ejer af ZreakRP samt Head-Admin ved Artexservers, så kan jeg fortælle jer hans opførsel ikke var okay. Han snakket nedladende til mig samt min ven. Jeg synes personligt i skal tage en snak med ham omkring dette, jeg er ligeglad med et perm ban fra jeres servere, da jeg mest spiller på ENG. Håber dog i har tænkt jer at gøre noget ved det sådan en anden som elsker jeres server, ikke for samme oplevelse.

 

Rigtig god aften til jer alle sammen.

 

Mvh

Nixdk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hedder ikke x22gaming men 22xgaming.

 

Hej

 

Borgmesteren kan ikke tvinge en betjent i retten fordi Borgmesteren ikke kan bestemme over betjentene og det samme gælder for Politiets Efterretningstjenestes.

Hvis Indsatslederen siger at har skal ind til retten så er det ikke jer men hans job.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Du havde en uacceptabel opførsel overfor mig.

2. Du ville ikke høre efter hvad jeg siger til dig.

3. Du valgte at sige "fuc* dig" op til flere gange.

4. Du prøver at spille sej overfor mig da du siger "jeg er gode venner med jimboe og ved du ikke hvem Nixdk er" og efter siger du "bare ban mig kom jeg bliver unbanned lige om 5 min"

 

Så jeg synes ikke du skal ha unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du har snakket pænt, hvordan kan det være at han banner dig for at snakke grimt?

 

Desuden sagde han det over Ts i vores staff-rum.

 

Jeg ved ikke om du har set det, men 22xgaming er Admin, hvilket betyder at han ved hvad han laver.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.