Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban af EmilOnDuty #medskabelon


Emil On Duty

Recommended Posts

____________________________

SteamID: STEAM_0:0:33236896

Hvorfor skal du unbannes: 

Hey fik et ban fra ca 1 og en havl dage siden og vil gerne ind lidt før da jeg fik synes jeg selv en unfair ban, jeg begik en fejl (skød igennem admin jail pga nogen lavede et ulovligt raid hvis man kan kalde det, det) Efter jeg skød igennem admin jail kom admin i sekundet og tog mig op på taget og udspørge mig hvorfor jeg skød igennem admin jail jeg prøver at forklare ham det varen reaktion da vi havede en som gidsel og jeg gik afk med geværet i hånden da jeg kommer tilbage siger mine venner via skype der er nogen som raider og jeg spørg så mine venner er de inde ja men de må ikke høre jeg i sekundet det bliver sagt kommer der 2 personer op og skyder ind i admin jail jeg skyder så igen som en reaktion men det kan jeg ikke fortælle admin da han bliver ved med at afbryde mig i forklaringen.. efter jeg er starter om like 3 gange siger jeg til ham bare giv mig jail jeg er ligeglad... så siger admin så hvis du er ligeglad.. så ban i 2 dage har fået 1 og en halv dages ban nu og vil gerne ind og spille videre med mine venner derfor laver jeg denne unban request

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.