Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


7th JapE

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:162003799

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Hey staff, har lige oplevet noget med Middi som jeg helst ik ville have oplevet.

 

Jeg havde parkeret min bil overfor spawn i rockford, for at lige hurtigt købe et våben. Jeg holder bilen 2-5 meter fra shoppen, da jeg skal til at købe våben, ser jeg at politiet (Middi) skal til at konfiskere min bil, jeg går derfor over til ham selvfølgelig. Jeg prøver på at sige at han ik skal konfiskere den, fordi det han skal advare mig eller give min en bøde først (Ifølge reglerne). Han vælger så at prøve på at køre væk og jeg prøver på at gå ind foran bilen for at stoppe ham, han vælger så at arrestere mig (Han siger at han advarede mig, hvilket jeg ik hørte). Jeg kalder så Admin (Emoyly) for rda (Fordi jeg ikke havde hørt han advarede mig). Middi vælger så at joine casen og siger at han advarede mig. Det forstår jeg så godt, og det syntes jeg er fair, men jeg prøver så på at forklare at i reglerne står der at: §20. Det er ikke tilladt at konfiskere biler, hvor ejeren er i nærheden, bla bla bla. Jeg forklarer så at jeg stod i nærheden osv. Han modsiger mig så og banner mig for at lyve overfor staff, hvilket jeg ikke forstår, når jeg hverken løj eller nåede at tale færdig.

 

Mvh. Jacob Pedersen

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Go' dav.

Det der menes bag "Lyver over for staff" er, at du sagde "Står ved siden af" - Som i at du var ved siden af mig, da det skete.

Du nævner at du ikke "hørte" at jeg gav dig advarsler inden jeg arrestede dig, men du svarede tydeligt på det jeg sagde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde tydeligt i casen at jeg ikke hørte dig da du adverede, men det er sårn' set heller ik det det handler om. Det er mere det med at jeg stod lige over ved gunshoppen og løb over til dig da du konfiskerede den og sagde du "Jeg er her". Og nej jeg stod ikke ved siden af dig, jeg rettede det os til at jeg stod omkring 5 meter fra dig, hvilket min ven også sagde til dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ik hvor tæt på jeg var præcist, men jeg ved at jeg ikke sagde fem meter for at lyve, så syntes at jeg får 10 timers ban, er en overdrivelse, de fleste admins ville give jail og advare om ban. Og da jeg så kom over til dig, kunne du vel give mig en bøde eller noget, bare ikke ban 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.