Hop til indhold
Stavox

[Afvist] min ban request


mcbanden

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:122994070

Hvorfor skal du unbannes:

Jeg skal unbannes fordi jeg fik af vide at jeg kun fik 2 ugers ban men så prøvede jeg at joine efter 2 uger og der var jeg stadig bannet men der stod der du er blevet perm bannet og igår stod der at en hved navn mickey eller noget i den stil og idag var det en moddi.

 

tak fordi i gad læse det her

Link til kommentar
Del på andre sites

Av, at du ikke ramte rigtigt med nogle af de navne.

 

- Jeg valgte at lave dit ban om til perm, da jeg havde snakket med nogle andre staff om episoden. 

Personligt ville jeg mene at det var lige til et perm uden mulighed for unban. - Lyve til egen fordel er rimelig lavt. 

 

-For at få et overblik- Du flygtede fra mig i din taxa, og da jeg fik fat i dig lod du og din ven som om du intet havde gjort. Efter din anholdelse sagde din ven "Det var sku'da mig der gjorde det hele" - Den sætning ville være fin i roleplay, men du bragte det i en admin-case hvori du påstod intet at have gjort. Husker ikke præcis hvad du sagde i forbindelse med "Sviner admin til", men tvivler på at det har været noget sødt.

 

Giv mig mig en række rigtig gode grunde til at du skal unbannes, og hvad du vil gøre anderledes og så skal jeg kigge på det.

 

//Middi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.