Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - OhmHub


OhmHub

Recommended Posts

Ingame navn: OhmHub


SteamID: STEAM_0:0:18275106


IRL fornavn: Jonas


Alder: 16 år


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har ud over at have kørt min egen danske gmod server for et par år siden, været en del af en række danske communities. I forbindelse med min deltagelse i disse communities er jeg konstant blevet udfordret, og har altid gået efter at opnå et godt resultat. Jeg mener selv, at jeg har en mere end passende erfaring inden for administrativt arbejde i gmod.
Sideløbende med nævnte aktiviteter har jeg været med til opstart, support og anden vejledning for andre communities, hvor jeg selv føler, at de har haft stor gavn af min ekspertise.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg nyder at tage del i et fællesskab. At have følelsen af ansvar, er en god motivation for mig. Administration af servere har altid virket meget naturligt, og jeg nyder et godt sammenhold.
Stavox har for mig været et godt sted at holde til, som også har gjort, at jeg har meget erfaring in-game. Roleplay er altid sjovt, og min interesse for det har givet mig mange gode minder. Mine mange timer in-game, har givet mig et solidt kendskab til reglerne, spillerne på begge serverne, samt et strejf af det at være staff på Stavox.
Jeg føler selv, at jeg er god til at bidrage med meningsfulde informationer i forbindelse med de cases jeg har været involveret i, og mener også, at jeg er god til at håndtere problemer selv.

 

Som del af staff-teamet vil jeg være yderst aktiv. Jeg prøver altid at gøre mit bedste, og er ikke bange for at bære lidt ekstra.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Som nævnt, har jeg dannet mig et stærkt kendskab til det at være staff, og det kommer ikke uden kendskab og ikke mindst erfaring med ULX som adminsystem. Jeg er hurtig til at navigere i menuen, og brugen af chat-commands gør håndteringen af konflikter lynhurtig.
Selvfølgelig har jeg ikke det fulde kendskab til det adminsystem i anvender på Stavox, men jeg er hurtig til at lære, og har da også smugkigget lidt på, hvordan jeres nuværende staff anvender systemet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg er super aktiv på teamspeak, og holder mig heller ikke tilbage med dialoger in-game. Jeg nyder at have mærkelige samtaler med folk, og kan snakke med hvem som helst. Jeg mener selv, at jeg formulerer mig forståeligt skriftligt, såvel som mundtligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Der er ingen faste aktiviteter som sådan begrænser mig i at være aktiv. Jeg har indtil nu været yderst aktiv in-game, og ser ingen grund til at det skal ændre sig, hvis jeg bliver staff.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg synes selv de andre punkter har dækket rimelig godt hvad der er at vide om mig. Hvis I har nogen spørgsmål er i velkomne til at kommentere, og så vil jeg forsøge at svare.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.