Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Philip Kjeldgaard

Recommended Posts

Ingame navn: IboTV

SteamID: STEAM_0:1:76086642

IRL: fornavn: Philip

Alder: 11, Følsesdag 16 februar

 

Har du tidligere erfaring med adminstrativejobs i et spillecommunity:

Ja det har jeg, Jeg har haft 2 minecraft server, har været prøve admin i nogen dage og så lukket server ned. spilcommunity, ja lidt kan jeg

 

Hvorfor skal du være en del staff-teamet? hvorfor er du mere kvalifveret end andre ansøgning?:
Staff-teamet, er venner med nogen af administratorer, Har det sjovt med administratorer, laver lidt fis med hinanden. Kvalifveret, står tidlig om i lørdag, søndag cirka klokken 8 om morgen, meget online inde fra rockford.

 

Har du kendskab og/eller tidliger erfarning med ULX:

Ja lidt men jeg lære det hurtigt op 

 

 

Synes du selv du er godt til at Formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic:

Ja jeg synes selv jeg er godt til at formulere , Jeg bruger min mic hele tiden jeg bruger ikke andet.

 

På hvilket tid af dagen har du mulihed for at være på? har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdag skal til fodbold om mandag og tirsdag klokken 5:30 til klokken 7 og andre dage kan jeg godt. i weekenden Kan jeg være på om morgen klokken 8 om morgen til klokken 10 om aften.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej skal ikke anden ind fodbold og nogen kampe nogen par gange 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.