Hop til indhold
Stavox

[Solved] Housten - Staff Klage.


Ziipen

Recommended Posts

Hvordan kan Houston vide hvornår du slettede den?

Altså hvis han bare kom forbi, og så to ubrugte døre, så er det jo fair nok.

I øvrigt skal man jo ikke bare lade en dør stå ubrugt, for at sælge den.

Hvis han også har været ovre og spørge dig, giver det jo kun endnu mere mening?

@Houston

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er nok vigtigt at understrege, og jeg kan ikke undestrege det tydeligt nok, dørene blev ikke solgt fordi du var AFK i 2 minutter

Jeg havde gået forbi bygningen i lang tid og i de seneste 20 minutter havde du ikke bygget i den. Det er korrekt, at du brugte den som bank - men du var ikke engang bankmand mere, da du blev fjernet. Ydermere, havde jeg faktisk hjulpet dig med at fjerne Casper Albaeks døre, som han ikke brugte - hvori du så byggede i den bygning samtidig med at du ejede skyskraberen overfor Nexus - så du havde ikke benyttet bygningen i lang tid.

 

Greenberg og jeg bliver trætte af at være betjente og jeg vælger at gå bankmand. Da du stadig ikke har bygget i bygningen i et godt stykke tid ( i hvert fald 20 minutter ) vælger jeg at teleportere til dig for at spørge, om du overhovedet har tænkt dig at bruge den. Jeg står der så i cirka 30 sekunder og får intet svar, derfor vælger jeg at fjerne dig fra dørene. Umiddelbart rimelig hurtigt efter det, kalder du admin.

 

Jeg vil gerne fastslå til en anden gang, at den eneste grund til, at jeg teleporterede hen til dig var for at være venlig, jeg kunne bare have solgt dørene når du ikke har brugt dem i så lang tid. 

 

I øvrigt forstår jeg ikke, at du bliver sur over, at jeg fjerner dig fra dørene hvis du alligevel prøver at komme af med dem?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.