Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Crispy den anden


Crispy den anden

Recommended Posts

Ingame navn: Crispy den adnen
SteamID: STEAM_0:0:91493249
IRL fornavn: khaled 

Alder: 13 år gammel og har følselsdag den 02:07:03

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg på en server men den er lukker ned den hedder GTG

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg kan reglerne men kan noget gange bryde reglerne men på den gamle server Bryd jeg ikke reglerne 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja kan husk noget par stykker på den gamle server fx. mute/unmute,kick,ban/unban,armor,hp,jail/unjail,freeze,xban,

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg buger hele tiden min mic og jeg er ok gode til skriftligt 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: kan alle dag og weekenden men mandag og tirsdag og fredag for Jeg fri kl 15:00 og er hjemme kl 15:35 og onsdag og torsdag for jeg fri kl 14:00 og komme også hjem kl 14:35. weekenden kan jeg om morgen kl 12:00 til 17:35

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: noget gang skal jeg noget men sig det bare til de andre Staff nå jeg skal noget men håber at i ville se min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.