Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning for admin : Jonathan


Jonathan

Recommended Posts

SteamID : STEAM_0:0:50804524

IRL Fornavn : Jonathan

Alder : 11 Næsten 12 har fødselsdag den 27 december

Jeg har aldrig været admin på en server før men nu prøver jeg at ansøge til stavox

Jeg vil gerne være en del af staf-teamet fordi jeg tror selv jeg ville kunne finde ud af det. og jeg vil ikke abuse det eller andet

hvorfor jeg tror jeg er mere kvalificeret end andre søgere det er fordi jeg tror jeg vill være meget on duty når der er brug for det

og ja jeg har haft ULX før men det højeste jeg har fået inde på stavox er 2 dages Cban fordi jeg brugte nitro og så noget jeg ikke at stoppe. og jeg kan ikke huske hvor meget det har været i ban for serveren men max 1 dag. (ifølge hvad jeg kan huske)

Jeg bruger mic 9 ud af 10 gange. og ja jeg vil sige jeg er ok til at formulere mig mundligt ikke så god til det skriftlige.

jeg kan være på næsten alle dage men de dage jeg er sikre på jeg ikke kan er tirsdag og torsdag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.