Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Lone


Lone

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Lone
SteamID: STEAM_0:0:65610585
IRL fornavn: Tobias
Alder: 15

Klasse: 9 

----------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:  Ja. Jeg har været admin på en server der hed "Hot Shot Gaming" jeg var endelig bare købe admin i starten men de viste sig at de mente jeg var god til det så fik mine penge igen og blev fast admin. Så har jeg også ejet nogle Rust servers og Minecraft servers men de har ikke gået med det store held :)


Hvorfor skal du være en del af staff teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:   Fordi jeg har kendskab til "Admin rollen" og jeg er meget online på serveren og så ville jeg selv mene at jeg snakker godt med alle og har styr på reglerne og går meget ind for at alle der spiller har en "good time"

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: som sagt har jeg været Admin før. Så ja det har jeg og hvis der er noget der kniber så er der altid en liste med commands til stede :) 


Syntes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic: Ja jeg ville sige jeg er god nok til at stave... men er ikke så god til komma 

Og ja jeg bruger altid min mic men skal slef blive nød til at skrive hvis tale ikke er muligt 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på fra 

Mandag 15:30 - 22- 00

Tirsdag 15:30 - 22- 00

Onsdag 15:30 - 22- 00

Torsdag 15:30 - 22- 00

Fredag 15:30 - Til jeg er træt

Lørdag 15:30 - Til jeg er træt

Søndag 15:30 - 22 - 00

Og hver anden weekend skal jeg hjem til min far da min mor og far er skilt hvor der ikke er mulighed at jeg kan spille (ind til videre)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en Ung frisk gut der spiller meget computer. regner med at tage en 10'ende klasse så skal ikke på efter skole så har mulighed for at være aktiv staff i lang tid

 

 

Hvis der er nogle ting i vil spøge om så endelig skriv eller kontakt min via steam (pallepuha)

 

Lone

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.