Hop til indhold
Stavox

[Solved] politiet er aggressive?


Vodka Nikli

Recommended Posts

Altså jeg syntes at politiet bruger lidt for meget magt nogle gange.

 

fx. Hvis en betjent ser jeg har en Warrent for at køre for stærkt så køre de efter mig og siger jeg skal køre ind til siden, så køre jeg ind til siden og stopper. Så køre betjenten foran mig og batteri rammer mig ud af bilen og sigter mig en tazer (nogle gange tazer de mig flere gange imens jeg står helt stille.)

 

OBS.

husk nu det ikke er alle betjente der gør det men jeg syntes jeg har set det ske lidt for mange gange.

Det gør mig sku lidt sur nogle gange.

 

jeg syntes det kunne være fedt med lidt rp.

 

Link til kommentar

Kan godt følge dig.

Det er generelt bare et problem der er opstået efter dengang folk begyndte og udvikle E2 der kunne måde folks fart og automatisk give folk bøder.

Mange flere får bøder en tidligere, da det dengang var manuelt og man selv skulle skrive bøden.

Jeg syntes selv det er pisse irreterende og kan faktisk ikke se formålet med at taze bare pga. en person har en bøde bare fordi politiet er grådige for penge ;)

 

 

Link til kommentar
  • 3 weeks later...

Hvis du går ud fra virkeligheden, så er det dybt forkert at taze en person som står stille / rykker sig meget lidt. En normal politi betjent i Danmark bruger meget, meget sjældent deres tazer, da det simpelthen er unødvendigt. Overforbruget af tazere er pisse irriterende som kriminel / civil, da din skærm bare går i lort, og du føler at du bare bliver lagt ned og trampet på.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.